ایرانگرد نیوز

افزایش ۵۰ درصدی امکانات نظارتی در نوروز

امکانات خدماتی و پذیرایی برای نوروز ۹۴ به نسبت سال گذشته ۲۰ درصد و امکانات نظارتی ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۴ که صبح امروز ۲۵ اسفند در ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: با گذشت حدود یک سال از مصوبه دولت تدبیر و امید در زمینه تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر، امروز با تدابیری که اتخاذ شده است، همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمانها متولی سفر، آماده خدمتگزاری به مسافران نوروزی هستند.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در ایام نوروز، بزرگترین موج سفرهای داخلی رقم می‌خورد، یادآور شد: اعضای ستاد گردهم آمدند تا در چارچوب یک برنامه مدون، منسجم و مشخص  و با هدف خدمتگزاری بیشتر به مردم، نوروزی کم حادثه را تجربه کنیم.

به گفته رئیس سازمان میراث فرهنگی، هماهنگی و وحدت که بین اعضای ستاد در مرکز استانها و شهرستانها وجود دارد در حد بسیار بالا و قابل قبولی است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه ستادهای استانی فعالیت خود را از سه ماه قبل برنامه ریزی و آغاز کرده اند، اضافه کرد: ۴۳۰ ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستانها فعال هستند.

وی با اشاره به افزایش امکانات پذیرایی، خدماتی و اقامتی و برنامه ریزی نظارتی دقیق بر این اماکن، ابراز امیدواری کرد، نوروز ۹۴ کارنامه قابل قبولی در جهت خدمتگزاری به مردم حاصل شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی همچنین از تلاش و هماهنگی سازمانهای عضو ستاد اعم از وزارت آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی، سازمان هلال احمر، سازمان صدا و سیما، وزارت دادگستری، نیروی انتظامی و پلیس راهور تقدیر کرد.
معاون رئیس جمهور در پایان گفت: امیدوارم این ستاد بعد از ایام نوروز در تمامی تعطیلات این هماهنگی را به منظور ارائه خدمات به مسافران داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل