فروردین، بهار در بهار

81105073-5597519

در آغازین روزهای بهار 58 با سرانگشتان رنگی خود، بهاری دیگر را رقم زدیم و همچنان برای حفاظت از این فصل های تاریخ کشور مردانه و شجاعانه ایستاده ایم.

ملت حماسه آفرین ایران بار دیگر 12 فروردین 58 به صحنه آمد و در دل سپید کاغذ با سرانگشت تدبیر و بصیرت، واژه ˈآریˈ را نوشت و نشان داد که غیرت و همت ایرانی است که نام ایران را در دنیا سرافرازتر از همیشه می کند.

امروز ما از همان نسلیم که به پای ˈآریˈ 58 تا پای جان ایستاده ایم، ما از بهاری که در زمستان 57 آغاز شد تاکنون که بهار 93 است در هوای ˈاستقلال، آزادی و جمهوری اسلامیˈ نفس کشیده و زندگی کرده ایم.

و اکنون در بهار 93 و بی اعتنا به صداهای شومی که با واژه های تحریم و تهدید و … به گوش می رسد، آمده ایم تا کبوتر سپید آزادگی را در آسمان آبی امید به آینده ای بهتر به پرواز درآوریم.

ما همانیم که در زمستان 57 در دل بهمن ماه بهار آفریدیم و 12 فروردین سال بعد، بهاری دیگر و در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، معنای بهار را با جان و دل توصیف کردیم.

ما ایرانی هستیم، همان ها که ریشه در سرزمینی کهن داریم اما ریشه جانمان چنگ در نور ولایت زده و تاکنون ما را بهاری و پرطراوت نگاه داشته است.

آهای! تو که ˈدشمنˈ می خوانندت! چرا ناراحتی؟ چرا بهانه می آوری؟ چرا یک روز انرژی صلح آمیز هسته ای را بهانه به دست می گیری و یک روز حقوق بشر را و روز دیگر و بهانه ای دیگر …

از راهت برگرد … چرا که ما ایرانی هستیم، ایرانی ولایت مدار، پس اگر به دشمنی ات ادامه دهی افسردگی مفرط می گیری وقتی می بینی بزرگترین قله های معرفت و شناخت، علم و دانش، بصیرت و آزادگی در خیل جمعیت ایرانی موج می زند.

12 فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بر همه ایرانیان مبارک باد.

Check Also

مدت زمان صدور مجوزها در حوزه گردشگری کاهش می‌یابد

به‌گزارش ایرانگرد نیوز و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «در راستای اصلاح …