دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر منصوب شد

به گزارش ایرانگرد نیوز ، بر اساس پيشنهاد پيروز ارجمند مدير كل دفتر موسيقي و موافقت معاون امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي حسن رياحي به عنوان دبير سي امين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر منصوب خواهد شد.

 

انتخاب حسن ریاحی به عنوان دبیر سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در حالی صورت می گیرد که وی پیش از این عهده دار دبیری چندین دوره جشنواره موسیقی فجر بوده است.

 

آهنگسازی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و مدیریت گروه موسیقی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله سوابق وی در عرصه موسیقی است.

 

به گزارش مهر، وی همچنین از پیشکسوتان عرصه موسیقی است که مدیریت وی بر جشنواره موسیقی فجر پیش از این کمترین حاشیه را در پی داشته است.

 

در چند سال گذشته همزمان با اختتامیه هر دوره جشنواره موسیقی فجر دبیر دوره بعد اعلام می‌شد که در سال 92 و همزمان با اختتامیه بیست و نهمین دوره جشنواره موسیقی فجر این اتفاق نیفتاد و تاخیر در معرفی دبیر این مساله را ایجاد کرد که شاید دبیر دوره آتی جشنواره قرارست تغییر کند که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

 

کمبود بودجه از بزرگترین مشکلاتی است که در چند سال اخیر از سوی دبیر جشنواره موسیقی فجر به عنوان مانعی برای بهتر برگزار شدن این رویداد هنری اعلام شده است که مساله کمبود بودجه مانع میزبانی بهینه از گروه‌های شهرستانی و بومی و همچنین رعایت کامل وجهه بین‌المللی جشنواره بوده است.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …