ایرانگرد نیوز

میراث‌فرهنگی و موسسه نشر آثار امام (ره) تفاهم‌نامه امضا کردند

ImageHandler.ashx

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با حضور یادگار گرامی امام خمینی(ره) به امضاء رسید.

به گزارش مرکز روابط عمومی  و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تفاهم‌نامه همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور حجت الاسلام و المسلمين سید حسن خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی، به امضای مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و محمدعلی انصاری سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) رسید.

معاون رئیس جمهور در مراسم امضای این تفاهم نامه که صبح امروز با حضور معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، گفت: گسترش همکاری‌ها با موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) باور قلبی تمام همکاران ما در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: ما باور داریم که همکاری و تلاش در راستای انتقال اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) به نسل‌های آینده وظیفه ماست.

سلطانی‌فر تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ظرفیت‌های خوبی دارند که وقتی این ظرفیت‌ها کنار هم قرار بگیرند می‌توان در تمام جهات از آنها بهره‌برداری مفید کرد.

سلطانی‌فر افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با نگاه جدی و ویژه برای اشاعه تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) آماده همکاری با این موسسه است.

معاون رئیس جمهور امضای تفاهم نامه با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) را طلیعه‌ای برای گسترش همکاری‌های این دو مجموعه دانست.

خروج از نسخه موبایل