ایرانگرد نیوز

با حکم سلطانی فر؛ رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی شد

ImageHandler.ashx

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی با صدورحکمی از سوی مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی با حضور اسدا… درویش امیری، معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، حسین ‌الله‌ بداشتی مدیرکل امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور؛ همایون نخعی نژاد، معاون امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم “حسن رمضانی” به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی معرفی شد.

در حکم سلطانی فر برای رمضانی آمده است:

نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی» منصوب می‌شوید.

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی- تاریخی، رشد و توسعه صنایع‌دستی و گردشگری و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌هایکاری در سازمان مرکزی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت شغلیکارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان گام‌های مؤثری بردارید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این علی شریعتی منش، به مدت 2 ماه سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی را بر عهده داشت. در این مراسم از زحمات محمدرضا رضایی مدیرکل سابق و علی شریعتی منش سرپرست میراث فرهنگی استان تقدیر شد.

خروج از نسخه موبایل