ایرانگرد نیوز

رونمایی از 11 کتاب در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری

رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 11 عنوان کتاب حوزه میراث فرهنگی و گردشگری رونمایی کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جلیل گلشن بافقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: وظیفه ذاتی پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی پژوهش و انتشار نتایج کارهای پژوهشی است.

وی ادامه داد: پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی دو نشریه به نامهای اثر و نامه پژوهشگاه دارد که نشریه اثر در حال حاضر منتشر می شود و نشریه نامه پژوهشگاه به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: در سال 92 پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی 12 عنوان کتاب منتشر کرد و ما تلاش می کنیم سال 93 در حوزه نشر فعالتر از گذشته عمل کنیم.

گلشن افزود: کتابهایی که در سال 92 چاپ شده محصول کار پژوهشگران در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری است که با تلاش اساتید این حوزه و همکاری پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی منتشر شده است.

یادآور می‌شود 11 عنوان کتاب شامل کتاب پالان و پالان دوزی در ایران تالیف سلیم سلیمی موید، آلاچیق معماری انعطاف پذیر تالیف شهرزاد جدیدفغانلو، کتابشناسی حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی و تزئینات وابسته به معماری تالیف علیرضا ناصری مالوانی، توسعه گردشگری در جمهوری اسلامی ایران چالشها و راهکارها تالیف دکتر علی رحیم پور، دیوان شاطر اصغر نهاوندی به تصحیح و تعلیقات دکتر داریوش ذالفقاری، دیوان الفت اصفهانی به تصحیح و تشریح دکتر مژگان اسماعیلی و سجاد اسفندیاری، گردشگری در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به تالیف دکتر علی رحی پور، مدل سازی تقاضای گردشگری به تالیف دکتر پرویز محمدزاده ، دکتر حسن الماسی و اکرم اکبری، بخش بندی بازار گردشگری به تالیف دکتر ناصر رضایی و دکتر علی رحیم پور و کاروانسراهای خراسان به تالیف رجبعلی لباف خانیکی، محمود بختیاری شهری و بهزار نعمتی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رونمایی شد.

خروج از نسخه موبایل