29 و 30 اردیبهشت ماه؛نشست آموزشی کارشناسان طبیعت گردی استان های کشور برگزار می شود

نشست دو روزه آموزشی کارشناسان حوزه طبیعت گردی ادارات کل میراث فرهنگی استان های سراسر کشور در محل ارگ آزادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیش از 60 تن از کارشناسان حوزه طبیعت گردی از 31 استان و مناطق آزاد کشور به همراه کارشناسان مربوطه ستادی با شرکت در نشست دو روزه آموزشی با مباحثی همچون « بوم گردی در بستر رقابت جهانی گردشگری»، «نقش نظام ها و جوامع بومی در حفاظت از منابع طبیعی و توسعه پایدار گردشگری»، «آگاهی از دستور العمل ساخت و بهره برداری اقامتگاه های بوم گردی»، «گردشگری بومی، رویکردی برای توسعه پایدار» و نیز «ارائه پروژه انرژی خورشیدی و نقش آن در معماری های بومی» آشنا می شوند.

گفتنی است در حاشیه این نشست که به همت اداره کل کمیته های ملی گردشگری برگزار می شود؛ بازدید از نمایشگاه جانبی «کاربرد انرژی خورشیدی در صنعت گردشگری» و نیز بازدید میدانی از پارک ملی خجیر با هدف آشنایی با روش های تعامل با سازمان حفاظت محیط زیست و توسعه پایدار طبیعت گردی در مناطق چهارگانه انجام می گیرد.

لازم به ذکر است نشست آموزشی کارشناسان طبیعت گردی استان های کشور 29 و 30 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 8 صبح لغایت 18 در محل ساختمان مرکزی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …