نماینده علی آباد کتول در مجلس؛ شاهد روحیه جهادی در راس سازمان میراث فرهنگی هستیم

شاهد روحیه جهادی در راس سازمان میراث فرهنگی هستیم

نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: با روحیه جهادی که امروز در راس سازمان میراث فرهنگی شاهد هستیم، امیدواریم گام‌های مثبتی در این حوزه برداشته شود.

رحمت‌الله نوروزی با تاکید بر اینکه ریاست فعلی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیدگاه مثبتی نسبت به توسعه هر سه حوزه دارد، به میراث آریا(chtn) گفت: با تغییراتی که به وجود آمده و رویکرد فعلی، می‌توان به آینده امیدوار بود.

نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ظرفیت های خوبی در هر سه بخش فعالیت سازمان وجود دارد که باید از آنها برای توسعه گردشگری، توسعه صنایع دستی و احیاء و بازسازی میراث فرهنگی استفاده کرد.

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمینه‌های مشارکت و همکاری اعضای این فراکسیون در حوزه فعالیتهای سازمان میراث فرهنگی، تصریح کرد: تصویب طرح‌هایی که مشکلات و موانع پیش روی این سازمان را برطرف می کند و در مسیر دشوار فعلی به این سازمان یاری می‌رساند یکی از مهمترین زمینه های همکاری ما با سازمان میراث فرهنگی است.

نوروزی، فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی را بازوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست و اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌تواند از ظرفیت قانونگذاری مجلس و فراکسیون گردشگری برای حل مشکلات و موانع استفاده کند.

نماینده علی آباد با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری جلسات مستمر و هم اندیشی با رئیس سازمان میراث فرهنگی، افزود: 174 نماینده عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند به حل مشکلات سازمان میراث فرهنگی کمک کنند.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …