ایرانگرد نیوز

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی؛ وجود نقشه راه برای سازمان میراث فرهنگی ضروری است/مدیریت جدید امیدواری‌ها برای حل مشکلات سازمان را افزایش داد

وجود نقشه راه برای سازمان میراث فرهنگی ضروری است/مدیریت جدید امیدواری‌ها برای حل مشکلات سازمان را افزایش داد

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم وجود نقشه راه در سازمان میراث فرهنگی گفت: با تصدی‌گری رئیس جدید در سازمان میراث فرهنگی امیدواری‌ها برای حل مشکلات این سازمان افزایش یافته است.

قاسم احمدی لاشکی  با بیان اینکه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز نگاهی مثبت و همه جانبه به این سه حوزه دارد، افزود: با تدبیری که سلطانی‌فر در حوزه مدیریت دارد امیدواری‌ها برای رهایی سازمان میراث فرهنگی از مشکلات افزایش یافته است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم وجود نقشه راه در سازمان میراث فرهنگی، یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با وجود تجمیع سه حوزه مهم و تاثیرگذار، بی‌شک باید یک نقشه راه برای فعالیت‌های اجرایی در سه حوزه داشته باشد.

احمدی لاشکی با اشاره به ظرفیت‌های بالفعل گردشگری در کشور ادامه داد: در مناطق شمالی کشورمان ظرفیت استفاده از گردشگری دریایی وجود دارد که تاکنون مغفول مانده است.

وی اظهار داشت: رئیس سازمان میراث فرهنگی می‌تواند با بررسی و شناسایی اولویت‌ها و ظرفیت‌های موجود، گردشگری کشور را از وضعیت فعلی نجات دهد هرچند که این مسیر دشواری‌های بسیاری دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، از آمادگی اعضای فراکسیون گردشگری برای همکاری و همراهی با فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی خبر داد و افزود: ما آماده‌ایم در این مسیر به سازمان میراث فرهنگی کمک کنیم تا کشورمان از نعمت‌های بزرگ الهی که در اختیار دارد بهره‌مند شود.

خروج از نسخه موبایل