ایرانگرد نیوز

با حضور مدیرکل امور بین‌الملل سازمان میراث فرهنگی؛ اولین میز خدمات رسان الکترونیک گردشگری رونمایی شد

از اولین میز خدمات رسان الکترونیک سفر و گردشگری ویژه گردشگران داخلی و خارجی در برج میلاد تهران رونمایی شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این نشست با حضور مدیر عامل برج میلاد، مدیرکل امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تعدادی از مسئولین سازمان، برگزار شد.

لادن جعفری تهرانی در این برنامه با بیان اینکه امروزه گردشگری پایدار بر اساس سه رکن اقتصاد، استفاده بهینه از منابع طبیعی بدون آلوده سازی محیط زیست و احترام به جامعه میزبان پایه ریزی شده است، افزود: گردشگری، صنعتی است نامرئی که ارتباط بین مشتری(گردشگر)، دست اندرکاران صنعت گردشگری(توراپراتورها) و جوامع محلی و میزبان را برقرار می کند.

وی ادامه داد: امروزه در دنیا فعالان صنعت گردشگری به سمت استراتژی اقیانوس آبی پیش می روند که این استراتژی عبارت است از ایجاد سیستمی جهت بی معنا کردن رقابت چالشی، افزایش تقاضا و کاهش ریسک، حرکت به سمت سودآوری بیشتر که نتیجه آن بالاتر از دیگران ایستادن به جای درگیر شدن با رقبا است و در گردشگری پایدار بازاریابی(Marketing) حرف اول را می زند.

مدیرکل امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: تنها راه پیروزی در رقابت، عدم ورود به رقابت چالشی است و قرار گرفتن در یک پله بالاتر از دیگران است که اولین میز خدمات رسان الکترونیک سفر و گردشگری بین المللی که امروز شاهد آن هستیم تجلی این استراتژی است.

شایان ذکر است: اولین میز خدمات رسان الکترونیک سفر و گردشگری بین المللی(HELPDESK) در زیر گذر برج میلاد تهران افتتاح شده و انواع خدمات گردشگری همچون ارائه نقشه شهر، معرفی هتل های شهری، آگاهی از آخرین اطلاعات پرواز، راه آهن، پایانه های مسافری، تایید و ثبت بلیت مسافران خارجی، صدور گواهی نامه بین المللی و غیره را انجام می دهد.

خروج از نسخه موبایل