ایرانگرد نیوز

نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی؛ ظرفیت اشتغال در بخش گردشگری با کشاورزی برابری می‌کند

 

نماینده مردم شهرستان نور در مجلس شورای اسلامی ظرفیت اشتغالزایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی را برابر با بخش کشاورزی دانست.

عبدالوحید فیاضی تصریح کرد: فراکسیون گردشگری برای حمایت از برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده است.

نماینده مردم شهرستان نور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توانمندی‌هایی در کشور وجود دارد که باید به رخ جهانیان کشیده شود، اضافه کرد: توانمندی بزرگ ما در حوزه میراث فرهنگی و اکوتوریسم است که تاکنون به خوبی از آنها استفاده نشده است.

فیاضی ادامه داد: ظرفیت اشتغالزایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی امروز می‌تواند با کشاورزی برابری کند، با توجه به اینکه ایجاد شغل در یکی از رشته‌های صنایع دستی نیازی به سرمایه کلان و یا فناوری خاص ندارد، این یک فرصت مناسب برای از بین بردن معضل بیکاری است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای اسلامی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در مناطق گردشگری کشور ما هستند، گفت: سازمان میراث فرهنگی این ظرفیت را دارد که راه را برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند تسهیل کنند.

فیاضی افزود: ما در فراکسیون گردشگری برای رفع موانع قانونی و پیشبرد اهداف سازمان میراث فرهنگی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

خروج از نسخه موبایل