ارائه خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره)

ارائه خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره)

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب، طرح ویژه خدمت رسانی به زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را از 12 خرداد ماه به مدت 5 روز به اجرا در می‌آورد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران؛ در راستای اجرای این طرح، 700 واحد امدادی در سطح شهرها و جاده‌های کشور و50 اکیپ امدادی به صورت روزانه در محورهای مواصلاتی منتهی به محدوده حرم امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س)، با هدف فراهم آوردن رفاه حال عزادارن و زائران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و کمک به برگزاری هرچه با شکوهتر آئین سوگواری سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) مستقر خواهند بود.

بر این اساس امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، از 12 تا 17 خرداد ماه همزمان با سفر زائران و حرکت کاروان‌های عزاردای از سراسر ایران به سمت حرم مطهر امام (ره)، آمادگی کامل دارد تا به مسافران و زائران آرامگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خدمات امداد خودرویی ارائه کند.

زائران و هموطنان گرامی می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات شبانه‌روزی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، با شماره‌های امداد سراسری 09669 و 0216423 تماس حاصل کنند.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …