ایرانگرد نیوز

ابراز امیدواری ایران برای توسعه سریع تر روابط با اسپانیا

مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ابراز امیدواری کرد روابط بین اسپانیا و ایران بار دیگر با رشد سریعتری نسبت به آنچه که اکنون وجود دارد ، آغاز شوند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، به نقل از ایرنا ، سلطانی فر که روز دوشنبه برای شرکت در اجلاس میراث فرهنگی وارد اسپانیا شد در مصاحبه ای با خبرگزاری افه ، یادآوری کرد : این روابط به دلیل تحریم های تحمیلی بین المللی علیه ایران ، محدود شده ا ند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی افزود : ایران می تواند روابط خود با اسپانیا  را نسبت به کشورهای دیگر بسیار راحت تر از سر بگیرد.

وی هم چنین به دیدارش با  خوسه مانوئل سوریا  وزیر صنعت ، انرژی و گردشگری اسپانیا و چگونگی پیاده سازی تجربه اسپانیا در گسترش گردشگری در ایران اشاره کرد.

معاون رئیس جمهوری ادامه داد : ما قصد داریم این موضوع را عمیقا مورد بررسی قرار دهیم زیرا می دانیم اسپانیا ، تجربه بزرگی در این زمینه دارد و ما می خواهیم که این بخش را در ایران توسعه دهیم .

سلطانی فر خاطرنشان کرد : بخش گردشگری کشورمان در برخی از ماه های سال گذشته موفق به افزایش ۲۰۰ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران شد.

وی اظهار داشت : ما براین باوریم که در طول سلطنت خوان کارلوس ، اسپانیا از فرصت های بسیار عالی برای گسترش اقتصادی خود و برای تحقق بخشیدن به اصول دموکراسی ، بهره مند بود و به همین دلیل ، به عنوان یکی از موفق ترین کشورهای اتحادیه اروپا قلمداد شده است .

معاون رئیس جمهوری ایران ابراز امیدواری کرد اسپانیا همان مسیر توسعه و تحقق دموکراسی را ادامه دهد .

خروج از نسخه موبایل