ایرانگرد نیوز

در آیین گرامیداشت هفته صنایع‌دستی؛ هنرمندان برگزیده صنایع دستی تجلیل شدند

 

هنرمندان برگزیده صنایع دستی تجلیل شدند

هنرمندان برگزیده رشته‌های مختلف صنایع دستی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تجلیل شدند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در آیین بزرگداشت هفته میراث فرهنگی که صبح امروز در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، چند تن از هنرمندان برگزیده رشته‌های مختلف صنایع دستی توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم سعید فخر موسوی در رشته سفال و سرامیک از استان البرز، استاد عباس حافظی خمامی در رشته قلاب دوزی از استان گیلان، ماشاالله فرخ بیک در رشته ورشوسازی از استان لرستان، ناصر پهلوان شمسی میبدی در رشته سفال از استان یزد، داداش مهرآوری در رشته نقاشی روی شیشه از استان تهران، ابراهیم شمشادی پور در رشته زیورآلات از استان قم، هنرمندانی بودند که در این مراسم از آنها تجلیل شد.

همچنین دکتر اسماعیل بنی اردلان پژوهشگر برگزیده از استان تهران، شعبانعلی قربانی ارائه دهنده پایان نامه برگزیده از استان البرز، ناهید رحمان پور کارآفرین برگزیده از استان تهران، منوچهر خادم دارنده کارگاه نمونه تولیدی از استان اصفهان، حمیدرضا ذوالانوار صادرکننده نمونه، افسانه میرامانی در حوزه مهارت طراحی و نوآوری از استان تهران و حسن کیانی خالق اثر فولاد و حجم از استان اصفهان در آیین گرامیداشت هفته میراث فرهنگی مورد تجلیل قرار گرفتند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان استانهای مختلف بازدید کردند.

خروج از نسخه موبایل