معاون گردشگری خبر داد: استقبال چشمگیر از جشنواره مشارکت ملی گردشگری

ImageHandler.ashx

معاون گردشگری کشور از استقبال چشمگیر شرکت کنندگان و ارسال تعداد قابل توجه آثار از رشته های مختلف به جشنواره مشارکت ملی گردشگری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد با بیان این خبر گفت:  نظر به فراخوان عمومی جشنواره مشارکت ملی گردشگری از ماه گذشته تعداد قابل توجهی آثار از سرتاسر کشور و حتی در سطح بین الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که این موضوع نشان دهنده حمایت ملی از صنعت گردشگری کشور است.
وی با بیان اینکه نتیجه سنجش آثار و معرفی نمونه های برتر در روز پنجم مهر ماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی انجام خواهد گرفت؛ گفت: گسترده بودن محورهای جشنواره شامل «گردشگری و مدیریت جهادی»، «گردشگری و ارتباطات»، «گردشگری و آموزش»، « گردشگری و جوانان» و ده ها محور دیگر سبب جذب دیدگاه ها و آثار گروه های مختلف مردمی شده است که بی شک در گردآوری دیدگاه های نو و بانک اطلاعاتی صنعت گردشگری تاثیرگذار خواهد بود.

رحمانی موحد با پیش بینی اینکه همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی جهانگردی تعداد آثار دریافتی افزایش خواهد یافت؛ اظهار کرد: طراحی لوگو و لوگو تایپ، ایده های نو، مجموعه عکس گردشگری، کلیپ، فیلم کوتاه و وبلاگ نویسی با زیرشاخه های متعدد موضوع اصلی آثار ارسالی به شمار می آید که هر یک با نگاه نو و خلاقانه همراه بوده است.

گفتنی است ارتباط با دبیرخانه نخستین جشنواره مشارکت ملی گردشگری هم اکنون از طریق سایت www.Irantourismfestival.com,ir   امکانپذیر است و مهلت ارسال آثار تا 31 مرداد ماه تعیین شده است.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …