با پیگیری‌های معاونت حقوقی سازمان میراث‌فرهنگی مدیرکل میراث‌فرهنگی قزوین و عکاسان مطبوعاتی شکایت خود را پس گرفتند

 با پیگیری‌های معاونت حقوقی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، عکاسان مطبوعاتی و مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قزوین شکایت خود را پس گرفته و حکمیت این دعوی به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور سپرده شد.

اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این خصوص گفت: با عنایت به مواضع دولت تدبیر و امید مبنی بر اعتدال و تعامل در همه سطوح و روحیه نقدپذیری و همچنین سیاست‌های این سازمان در جهت همکاری با رسانه‌ها و مطبوعات که نقش موثری در روشن‌گری جامعه دارند مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قزوین از شکایت خود صرفنظر کرده است.

وی ادامه داد: براساس تاکید معاونت امور حقوقی سازمان و بنا بر پیشنهاد انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور مقرر شد، طرفین دعوی خود را از دادگستری پس گرفته و حکمیت انجمن را با این قید که موضوعی صنفی و درون گروهی است و ارتباطی با سازمان میراث‌فرهنگی ندارد بپذیرند.

درویش امیری اظهار داشت: زمان شکایت محمدعلی حضرتی‌ها، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری علیه دو نفر از عکاسان استان قزوین با موضوع توهین و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی که منجر به محکومیت این افراد شده بود، مربوط به پیش از انتصاب وی به این سمت بوده است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …