ایرانگرد نیوز

با پیگیری‌های معاونت حقوقی سازمان میراث‌فرهنگی مدیرکل میراث‌فرهنگی قزوین و عکاسان مطبوعاتی شکایت خود را پس گرفتند

 با پیگیری‌های معاونت حقوقی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، عکاسان مطبوعاتی و مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قزوین شکایت خود را پس گرفته و حکمیت این دعوی به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور سپرده شد.

اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این خصوص گفت: با عنایت به مواضع دولت تدبیر و امید مبنی بر اعتدال و تعامل در همه سطوح و روحیه نقدپذیری و همچنین سیاست‌های این سازمان در جهت همکاری با رسانه‌ها و مطبوعات که نقش موثری در روشن‌گری جامعه دارند مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قزوین از شکایت خود صرفنظر کرده است.

وی ادامه داد: براساس تاکید معاونت امور حقوقی سازمان و بنا بر پیشنهاد انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور مقرر شد، طرفین دعوی خود را از دادگستری پس گرفته و حکمیت انجمن را با این قید که موضوعی صنفی و درون گروهی است و ارتباطی با سازمان میراث‌فرهنگی ندارد بپذیرند.

درویش امیری اظهار داشت: زمان شکایت محمدعلی حضرتی‌ها، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری علیه دو نفر از عکاسان استان قزوین با موضوع توهین و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی که منجر به محکومیت این افراد شده بود، مربوط به پیش از انتصاب وی به این سمت بوده است.

خروج از نسخه موبایل