ایرانگرد نیوز

رشد 20 درصدي ورود گردشگر به مشهد مقدس از ابتداي سال جاري تا كنون

ImageHandler.ashx

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري از رشد 20 درصدي ورود گردشگر به مشهد مقدس از ابتداي سال جاري تا كنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري،  مسعود سلطاني فر با اعلام اين خبر در جمع تعدادي از خبرنگاران  و در حاشيه بازديد از پارك جنگلي پيشكوه در شهرستان تربت حيدريه اضافه كرد: مشهد مقدس يكي از مهمترين مقاصد سفر در كشور است و در حال حاضر مشهد در حال تبديل شدن به يكي از قطب هاي گردشگري در منطقه است و گردشگران خارجي زيادي به پايتخت معنوي ايران سفر مي كنند.

وي گفت: سال گذشته 4/5 الي 5 ميليون نفر گردشگر خارجي وارد ايران شدند كه از اين تعداد گردشگر 2/5 ميليون نفر به مشهد مقدس سفر كرده اند.

وي گفت: در حوزه گردشگري داخلي نيز پايتخت معنوي ايران همواره مقصد مهم گردشگران از نقطه نقطه ايران است به طوري كه سالانه بيش از 25 ميليون گردشگر و زائر وارد مشهد مقدس مي شوند.

معاون رئيس جمهور ادامه داد خوشبختانه وضعيت گردشگري در مشهد مقدس وضعيت بسيار خوبي است و گردشگري در مشهد و استان خراسان در حال گسترش و توسعه است.

وي همچنين ضمن بازديد از بخش هاي مختلف پيشكوه در شهرستان تربت حيدريه و بررسي پروژه در حال احداث مجتمع تفريحي در اين پارك بر تأمين زير ساخت هاي گردشگري در تربت حيدريه تأكيد كرد.

خروج از نسخه موبایل