سعدآباد میزبان نخستین هفته فیلم مکزیک

به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماسی ایران و مکزیک و با مشارکت مجموعه سعدآباد، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و سفارت مکزیک در تهران، هفته فیلم مکزیک طی روز دوشنبه ۲۸ مهرماه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد آغاز به کار می کند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه سعدآباد مراسم افتتاحیه هفته فیلم مکزیک روز دوشنبه ۲۸ مهرماه با حضور دکتر مسعود سلطانی فر(معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری)،معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی،معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،اولسیس کانچولا(سفیر مکزیک در ایران)،سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد (مدیرعامل مرکز) و جمعی دیگر از مسئولان، هنرمندان و علاقمندان سینما در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

برنامه افتتاحیه روز دوشنبه ۲۸ مهر در سینمای کاخ ملت سعدآباد برگزار شده و طی آن فیلم های “چولل”، “فقط صاحب پرتره وارد شود”، “نگهبان شب”،”پناهگاه” ساعت ۱۵ پخش خواهد شد.

بنا بر این گزارش طی سه روز (۲۸ تا۳۰ مهر) ۱۲ فیلم کوتاه و مستند از آثار مستندسازان مکزیکی به نمایش عمومی درمی آید. محل و زمان پخش فیلمها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه( ۲۹ و ۳۰ مهر ماه ) متعاقبا در سایت مجموعه سعدآباد به نشانی www.sadmu.com اعلام خواهد شد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …