ایرانگرد نیوز

با حضور معاونین و مسئولین مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان سازمان میراث فرهنگی برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان با حضور مسئولین و معاونین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور سمیع الله حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت سازمان، سعید شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری، علیرضا تابش مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان ،حمید ضیایی پرور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان و اعضای کانون بازنشستگان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم که با برنامه‌های جنبی همراه بود، سعید شیرکوند با اشاره به اینکه بازنشسته و بازنشستگی باید مفهوم شناسی شود، افزود: این مفهوم مربوط به دوره ای است که کارها دستی انجام می شده و در دوره جدید که جنس کار و اشتغال و فعالیت تغییر کرده باید بگوییم دوره بازایستادگی اتفاق افتاده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان ادامه داد: مسئله ای به نام بازنشستگی در دنیای امروز نباید معنا داشته باشد.

شیرکوند یادآور شد: بازنشستگان می توانند در تمامی حوزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت داشته باشند.

همچنین در ادامه این برنامه جلیل گلشن مشاور رئیس سازمان در امور ایثارگران به ظرفیت بازنشستگان در انجام امور تخصصی و کارشناسی سازمان اشاره کرد و افزود: کانون بازنشستگان سازمان میراث فرهنگی می تواند مرکز فعالیت مجدد این سازمان باشد.

وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی باید از توان کارشناسی کانون بازنشستگان بهره مند شود.
معاون توسعه مدیریت سازمان در این مراسم بازنشستگان را دارای تجربه و تخصص در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست و یادآور شد: بازنشستگان این کانون ۳۰ سال تجربه کار در سازمان میراث فرهنگی را دارند و باید در تمام بخش ها از توانمندی و تجربه  این افراد استفاده کرد.

حسینی مکارم یادآور شد: برنامه ۶ ساله توسعه سازمان میراث فرهنگی تدوین شده و در مراحل تهیه و تنظیم این سند از بازنشستگان و پیشکسوتان هر سه حوزه استفاده شده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم در آینده، بیش از پیش از نظرات و تجربیات اعضای کانون بازنشستگان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت تصریح کرد: کانون بازنشستگان سازمان میراث فرهنگی می تواند با تشکیل کارگروه های تخصصی در هر سه حوزه ماموریت سازمان نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء سطح کیفی برنامه ها ارائه دهد و بازنشستگان حضور مفیدتری در پروژه های سازمان داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل