شما را به تماشای تصاویری زیبا از رنگی ترین هتل های دنیا دعوت می کنیم.

۱٫ هتل سمیرامیس آتن، یونان (Semiranis, Athens)

این هتل پنج ستاره با سبک معاصر، تضاد جالبی با فضای نئوکلاسیک این شهر باستانی برقرار کرده است.  طراح آن، کریم رشید، با سلیقه کارتون وارانه اش به این سبک طراحی دست یافته است. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۲۸۶ دلار به بالاست.

هتل های رنگین کمانی

۲٫ هتل پنتون، بروکسل، بلژیک،(Pantone Hotels)

هتل پنتون بدون شک پادشاه صعنت تطابق رنگ در دنیاست و کمتر هتلی به رنگارنگی آن می توان یافت. این هتل رنگین کمانی در پایتخت بلژیک، اقامتگاهی منحصربفرد برای مدیران کسب و کار است. هزینه اتاق ها در این هتل حداقل شبی  ۱۱۶ دلار است.

هتل های رنگین کمانی

۳٫ ساگوارو، پالم اسپرینگز، آریزونا (The Saguaro, Palm Springs & Scottsdale)

با اقامت در این متل زیبا می توانید از استخرهای زیبای آن استفاده کنید. هزینه اتاق های این متل از ۱۷۹ دلار به بالاست. داخل و بیرون این متل قدیمی در دهه ۱۹۵۰ به صورت رنگارنگ در آمده است و تضاد چشمگیری با بیایان های اطراف پیدا کرده است.

هتل های رنگین کمانی

۴٫ هتل ۲۵ ساعته زوریخ غرب، آلمان (۲۵Hours Hotel Zurich West)

هتل های رنگین کمانی

۵٫ هتل استاندارد، مرکز شهر لس آنجلس (Standard, Downtown Los Angeles)

هتل استاندارد لس آنجلس، به معنای واقعی یکی از بهترین هتل های این شهر است. این مکان در سال ۲۰۰۲ افتتاح شده است. قیمت اقامت در آن از شبی ۲۵۴ دلار به بالاست.

هتل های رنگین کمانی

۶٫ اقامتگاه جان گروتز، اسکاتلند (The Inn At John O’ Groats)

این اقامتگاه در جان گروتز (اسکاتلند)، به سبک کلبه های ییلاقی شمال اروپا، و در رنگ های اصلی ساخته، و به تازگی بازسازی شده است. اقامتگاه جان گروتز به منظره طبیعی اطراف، صخره های تماشایی، پشته های ساحلی و ساحل تاکید دارد. قیمت های اتاق های آن از شبی ۷۵ پوند آغاز می شود.

۷٫ هتل پوئرتا امریکا در مادرید، اسپانیا (Hotel Silken Puerta America Madrid)

این هتل که توسط گروه «سیلکن» ساخته شده است دارای ۱۲ طبقه است و هر یک از طبقات با استفاده از مواد، رنگها و اشکال متنوع، چهره ای متفاوت از مفهوم «هتل» را به نمایش می گذارند. هتل پوئترا، که بیشتر به موزه طراحی مدرن شباهت دارد، معرف شخصیت های بزرگ در طراحی مدرن است و با به خدمت گرفتن طراحان مختلف جهت ساخت هر یک از طبقات دوازده گانه در حقیقت مجموعه ای از سبک های متنوع را در خود گنجانده است.

هتل های رنگین کمانی

۸٫ هتل میسونی، ادینبورگ (Hotel Missoni, Edinburgh)

ترکیبات متنوعی از چاپ های راه راه و زیگزاگی (برای سالیان سال) بر رومیزی، کوسن، گلدان، و حوله های حمام این هتل به چشم می خورند. هزینه اقامت در اتاق های دونفره آن حداقل شبی ۱۵۸ پوند است.

هتل های رنگین کمانی

۹٫ هتل وندرلاست، سنگاپور (Wanderlust, Singapore)

مدرنسیت ها عاشق «هندوستان کوچک» در سنگاپور هستند. طراحی این هتل چهار طبقه، توسط چهار طراح صورت گرفته است (هر طبقه یک طراح). طبقه دوم به هدف «تزریق شادی» به مهمانان طراحی شده است. این گروه طراحی برای هر اتاق خواب از یک رنگ استفاده کرده است و شعار هایی با لامپ نئون بر بالای تخت خواب قرار داده شده است. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۲۴۰ پوند به بالاست.

هتل های رنگین کمانی

۱۰٫ هتل رز و شکلات، مریدا، مکزیک (Rosas & Xocolate, Merida, Mexico)

هتل «رز و شکلات» بهشتی است برای تازه عروس و دامادها، و از دو عمارت ساخته شده است. این هتل نام خود را از هدیه های محبوب میان عشاق گرفته است. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۲۳۵ دلار به بالاست.

هتل های رنگین کمانی

۱۱٫ استودیوهای Luna2، بالی، اندونزی. (Luna2 Studios, Bali, Indonesia)

این هتل که در طراحی اش از ترکیب بندی های «پیت موندریان» الهام گرفته است، به سبک هتل/استودیو های دهه ۶۰ میلادی، در بالی ساخته شده است. یک نقاشی به سبک نئوپلاستیک که از بهترین آثار هنری پیت موندریان تاثیر گرفته، در قسمت پذیرش این هتل نصب شده است. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۴۵۰ دلار به بالا است.

هتل های رنگین کمانی

۱۲٫ هتل نو برلین (Nhow Berlin)

این هتل شاید شبیه هتلی برای دختران نوجوان باشد. مجسمه های انتزاعی صورتی رنگ در این هتل به چشم می خورد. پذیرش این هتل، ساختاری شبیه به «گلبول» دارد و صورتی رنگ است و خلاصه اینکه رنگ صورتی، در رستوران، سالن ورزشی، سرویس بهداشتی و سالن ماساژ درمانی، حضور چشمگیری دارد. قیمت اتاق های این هتل از شبی ۹۵ پوند به بالا است.

هتل های رنگین کمانی

۱۳٫ هتل Maison La Minervetta، سورنتو، ایتالیا

این هتل که مشرف بر خلیج ناپل است، تضاد جالبی با تم طبیعی اطراف خود برقرار کرده است. ۱۲ سوئیت این هتل با طرح های راه راه و رنگ های آبی، سبز و قرمز طراحی شده اند. هزینه اتاق های دو نفره حداقل شبی ۱۴۹ پوند است.

هتل های رنگین کمانی

۱۴٫ هتل هسپریا بیلبائو، اسپانیا (Hesperia Bilbao, Spain)

پنجره های باکسی (جعبه ای) این ساختمان، با شیشه هایی به رنگ های شاد و متنوع، نور خورشید را به زیبایی درون اتاق منعکس می کند. کرایه اتاق های این هتل از شبی ۶۰ دلار به بالا است.

هتل های رنگین کمانی

Check Also

سفری به یک روستای بهشتی در گیلان

با سفر به روستای بهشتی «ارده»، قطعا وارد یکی از سرزمین‌های رویایی و خیالی می‌شوید …