ایرانگرد نیوز

جلسه هیات امنای پژوهشگاه با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد

جلسه هیات امنای پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور مسعود سلطانی‌فر، رئیس و عضو هیات امنای این پژوهشگاه پس از هفت سال تشکیل شد.

اعضای هیات امنای پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از هفت سال با حضور مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و نماینده وزارت علوم، گردهم آمدند.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در این جلسه با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌های پژوهشگاه باید براساس قانون و مطابق با اساسنامه و آئین‌نامه‌های مصوب هیات امناء انجام شود، گفت: صورت‌های مالی پژوهشگاه باید شفاف و مطابق با قوانین سازمان حسابرسی باشد.معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: تهیه سند راهبردی پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.برگزار نشدن جلسه هیات امنا مشکلات جدی برای پژوهشگاه ایجاد کرد


رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: جلسه هیات امنای پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی تا پایان سال جاری دو جلسه دیگر برگزار خواهد شد تا بخشی از عقب‌ماندگی سال‌های گذشته جبران شود.

محمد بهشتی با اشاره به اینکه جلسه هیات امنای پژوهشگاه با حضور تمامی اعضاء و مسعود سلطانی‌فر به عنوان رئیس جلسه تشکیل شد، افزود: در نخستین جلسه هیات امنا که پس از هفت سال برگزار شد، عملکرد گذشته پژوهشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت و گزارشی از مسائل مرتبط با این مجموعه در حضور اعضا ارائه شد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات هیات امنای پژوهشگاه‌ها امری عادی است، یادآور شد: برگزار نشدن جلسات هیات امنای پژوهشگاه مشکلات بسیار جدی برای این مجموعه و به ویژه برای اعضای هیات علمی پژوهشگاه ایجاد کرده بود.

رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی با اعلام این خبر که در نخستین جلسه هیات امنای پژوهشگاه با ۱۷ مصوبه با نظر رئیس و اعضاء مورد تایید قرار گرفت، افزود: با برگزاری مستمر و منظم جلسات مشکلات این مجموعه رفع و پژوهشگاه به روال عادی خود باز می‌گردد.

خروج از نسخه موبایل