ایرانگرد نیوز

انسان های کوچکی که در عظمت طبیعت گم شدند

چیزهای زیادی در طبیعت وجود دارن که خیلی از ما بزرگترن، درخت ها، آبشار ها و حیوانات… ابرها انقدر بزرگ و دور هستند که حتی نمی تونیم لمسشون کنیم و عظمت دنیای بیرون ما رو شگفت زده می کنه. با این حال ما در حالی زندگی می کنیم که فکر می کنیم خیلی بزرگیم ،انقدر بزرگ که مشکلات واقعا حل نشدنی دنیا رو داریم ، و ما در حالیکه ارتفاع قدمون به ۲ متر هم نمی رسه، توی زندگی روزانه فکر می کنیم که خیلی بزرگ و عظیم هستیم.

نفسی عمیق بکشید، آروم باشید و بعد بعد نگاهی به عکس ها بندازید.
عکس بالا در Mansfield Victoria استرالیا گرفته شده.و کوچکی انسان رو در مقایسه با طبیعتی که اطراف انسان را احاطه کرده به تصویر می کشه .
میلیارد ها انسان سیاره زمین رو ، خونه ی خودشون می دونن در حالیکه این نقطه ای بسیار کوچک در مقیاس بزرگ است.اولین Voyager از فاصله ی ۴ بیلیون مایلی ، تصویری از منظومه ی شمسی گرفته و شما میتونید ببینید خونه ی فوق العاده ی ما ذره بسیار کوچک در عظمت دنیای بیرون است.کارل ساگان منجم ،در مورد تصاویری که از فضا از منظومه ی ما گرفته شده، می گوید: “اگه شما به آن نگاه کنید ،شما یک نقطه می بینید ، که خونه ماست .ما و تمام کسانی که می شناسید ،تمام کسانی که دوستشان دارید،تمام کسانی که حتی چیزی از آنها نشنیده اید…”
عکس هایی که مشاهده می کنید ،تصاویری از انسان هایی است که در طبیت اطرافشان گم شدند ،و این اثباتی بر کوچکی ماست.

 

 

یخ های به شکل حبابی که در غار یخی Atnajokull هستند به قدری بزرگ هستند که حواس آدم رو از هر چیز دیگه ای پرت و انسان رو جذب خودشون می کنند.

 

آدمی که تنها در این راه پوشیده شده از برف جایی در جمهوری چک قدم میزند.

 

انسان در میان جنگلی واقع در بلاروس که انگار بیش از حد رشد کرده ،بسیار کوچک به نظر میاد.

 

آیا شما هم درختان عظیم رو دوست دارید؟

 

به یاد داشته باشید همیشه راهی رو انتخاب کنید که کمتر طی شده….

 

بر خلاف حجم کوچکی که داریم ، هر چیز کوچکی که در زندگی انجام میدیم تاثیراتی بر آدم های دیگه ،حیوانات و سیاره زیبامون داره. ما می تونیم دنیارو تبدیل به جای بهتری کنیم با قبول کردن اینکه در این جسه های کوچک قدرت های عظیمی وجود داره.

 

در کنار این انسان خواب آلود چه چیز های دیگه ای می تونید پیدا کنید که در این سبزه های موج دار و گرد پنهان شده؟

 

حتی با این اندازه کوچیکمون ما از خیلی منابع طبیعی زمین استفاده می کنیم و در این کار سرعت زیادی هم نسبت به گذشته داریم.

 

این جنگل با شکوه در Stranocum ایرلند تمام شوق و دلخوشی های عرفانی رو داره ،بدون دوستن اینکه چه چیزی در انتهای این تونل درختی انتظار مارو می کشه و آیا چیزی بد ذات است یا خوب!؟

 

امکان داره که انسانهای با استعدادی که در این شیب با شکوه در Haines آلاسکا ، در حال اسکی هستند به نقطه های کوچکی تبدیل بشن .

همه چیز در مورد این تصویر از Positano ایتالیا فریبنده است.از خونه های رنگی رنگی ای که در دامنه های شیبدار هستند تا آب شفافی که به ساحل میرسد. در واقع مناظر طبیعی به قدری چشمگیر هستند که شما به آدمی که با امواج خیس شده توجهی نمی کنید.

 

این کوهنورد سختی های زیادی رو تحمل کرده تا به این ارتفاع رسیده.

 

در دامنه های  Dolomites ایتالیا ، مردم و تمام مشکلاتشون کوچک و ناچیز به نظر میرسن.

 

عکسی نفس گیر از مردی به همراه سگ وفادار خود ،که در مقابل آبشار Abiqua که در اورگن آمریکا واقع شده ،شبیه نقطه به نظر میان.

جثه کوچک این مرد هم حریف فشار آب نمیشه…

زنی که بر روی قله ی باشکوهی در کانادا ایستاده.

 

همون طور که گفته شده، وقتی به چیزی از فاصله ی دور نگاه می کنیم ناگهان همه چیز در نظرمون تغییر می کنه.

 

رنگ سبزی که به نظر بی نهایت میاد ،اسکاتلند

کوه های Karkonosze در لهستان ،سرد و بی رحم هستند.ا ما مناظری که وجود داره ارزش سختی ها رو داره.

 

شما کجای این گردالی احساس کوچکی کردین؟

خروج از نسخه موبایل