ایرانگرد نیوز

نمایشگاه نگارگری جلوه یار افتتاح شد

نمایشگاه نگارگری جلوه یار به همت اداره کل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی روز سه شنبه مورخ ۲۰ آبانماه ۱۳۹۳ در محل سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت صنایع دستی در این نمایشگاه یک روزه مجموعه ای از آثار “سلینا پوریا” هنرمند نگارگر در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و آخرین آثار وی با مضامینی مثل ادبیات، موضوعات مذهبی و مباحث تاریخی در قالب این رویداد هنری به نمایش گذاشته شد.

بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی کشور به همراه مدیران این معاونت از این نمایشگاه بازدید کردند و در خصوص سبک شناسی و شیوه خلق این آثار به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سلینا پوریادانش آموخته کارشناسی ارشد رشته نگارگری بوده و تاکنون نمایشگاه های متعددی در داخل و خارج از ایران برپا کرده اند.وی در زمینه تصویرسازی کتاب کودکان و دیوان شعرای فارسی نیز فعالیت های مستمری داشته که از آن جمله می توان به نقاشی برای ۱۵کتاب کودک و دیوان باباطاهر و حافظ نیز اشاره کرد.

گفتنی است در این نمایشگاه دو روزه نیز تعداد ۳۹ اثر مینیاتور از آثار این بانوی هنرمند به نمایش گذاشته شد که با استقبال خوبی از سوی علاقمندان مواجه شد.

خروج از نسخه موبایل