ایرانگرد نیوز

بهترین انیمیشن‌ها و فیلم‌های پائیز ۲۰۱۴

فیلم دراکولای ناگفته

فیلم دراکولای ناگفته یک درام ترسناک به تهیه‌کنندگی مایکل دی لوکا (Michael De Luca) و توماس تال (Thomas Tull) است. مت سازاما و بورک شارپلس فیلمنامه آن را بر اساس کتابی به همین نام اثر برم استوکر (Bram Stoker) نوشته اند و گری شور(Gary Shore) آن را کارگردانی کرده است.

لجندری پیکچرز و مایکل دلوکا پروداکشن با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری فیلم را تهیه کرده‌اند و پارامونت پیکچر به عنوان توزیع کننده فیلم را ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴ در سینما ها اکران خواهد کرد.

موسیقی فیلم توسط رامین جوادی‌نیا ساخته شده و بازیگرانی چون لوک اوانز ، سارا گادون ، ویلیام هوستون ، دومینیک کوپر و فردیناند کینگزلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان‌های ناگفته ای هست که هرگز از آنها صحبتی نشده و این فیلم افسانه ی دراکولا ناگفته را می‌گوید و چیزهایی که طرفداران این فیلم ممکن است انتظارش را نداشته باشند. داستان این فیلم در مورد یک انسان است که در شرایطی از موقعیت‌های زندگیش تبدیل به دراکولا می شود ولی هنوز معلوم نیست این منشاء به نفع اطرافیانش است یا نه …

انیمیشن کتاب زندگی

انیمیشن کتاب زندگی به کارگردانی جورج گوتیرز (Jorge Gutierrez) و تهیه‌کنندگی گیولرمو دل تورو (Guillermo del Toro) توسط Reel FX Creative Studios و بخش انیمیشن فاکس قرن بیستم تولید شده.

در این انیمیشن ماجرایی، کمدی ،فانتزی صداپیشگانی چون چانینگ تاتوم ، زئو سالدانا ، دیه گو لونا و کریستینا اپل گیت حضور دارند و ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴ اکران می شود.

داستان انیمیشن در مورد سفر مردی به اسم مانولو است که بین دو راهی برآوردن انتظارات خانواده و گوش دادن به ندای قلبش مردد مانده است. او وارد سفری باورنکردنی در سه جهان فانتری می‌شود و باید با بزرگ‌ترین ترس‌هایش رو به رو شود.

فیلم شاخ‌ها با بازی دنیل رادکلیف

فیلم مهیج – فانتزی شاخ‌ها تولید Mandalay Pictures و Red Granite Pictures به کارگردانی آلکساندر آجا یک فیلم آمریکایی – کانادایی ست . فیلم براساس رمان شاخ‌ها از جو هیل ساخته شده است.

بازیگر نقش اول فیلم یعنی دنیل ردکلیف در نقش ایگ پریش متهم به تجاوز و قتل دوست دختر خود است، او با استفاده از توانایی‌های فراهنجار خود، به تعقیب و کشف قاتل واقعی می‌پردازد.

فیلم اولین بار ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۳ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به اکران درآمد و۳۱ اکتبر ۲۰۱۴ در آمریکا روی پرده سینماها خواهد رفت.

فیلم interstellar

فیلم دیگری از کریستوفر نولان که توسط خود او و برادرش جاناتان نوشته شده (+) یک فیلم علمی – تخیلی ست که توسط Syncopy و Lynda Obst Productions و Legendary Pictures تولید شده و پارامونت پیکچرز توزیع شمال آمریکا و برادران وارنر توزیع سراسری آن را به عهده دارند و ۷ نوامبر ۲۰۱۴ اکران خواهد شد .

متیو مک کاناهی، جسیکا چاستین، آن هاتاوی و مایکل کین (بازیگر همیشگی فیلمهای نولان) بازیگران اصلی این فیلم هستند که در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۴ به اکران عمومی در خواهد آمد.

بعد از اینکه یک کرم چاله که از لحاظ تئوریک متصل کننده فضاهای جدا ست کشف می‌شود ، فضانوردان تصمیم می‌گیرند یک سفر اکتشافی فراتر از محدودیت‌های بشری را آغاز کنند در این میان مهندس کوپر با بازی متیو مک کاناهی برای نجات بشریت از خطرات زیست محیطی ویران کننده زمین با گذاشتن دو بچه بی مادر خود تصمیم می‌گیرد به این گروه بپیوندد و …

انیمیشن شش قهرمان بزرگ

انیمیشن کمدی، اکشن، ابرقهرمانانه شش قهرمان بزرگ که بر اساس کمیک‌های مارول توسط دیزنی ساخته شده را کریس ویلیامز و دان هال کارگردانی کرده‌اند.

این ۵۴ امین انیمیشن بلند سینمایی ست که دیزنی ساخته و اولین همکاری مشترک مارول و دیزنی پس از خرید حق امتیاز ساخت کارهای مارول در سال ۲۰۰۹ توسط دیزنی محسوب می شود و قرار است ۲۳ نوامبر ۲۰۱۴ در جشنواره بین المللی فیلم توکیو و بعد از آن در ۷ نوامبر در آمریکا توسط دیزنی پیکچرز اکران شود.

فیلم عطش مبارزه – زاغ مقلد – قسمت اول

فیلم علمی – تخیلی ماجرایی هانگر گیم: ماکینگجی را فرانسیس لورنس کارگردانی کرده است .

نینا جاکوبز و جان کیلیک تهیه کنندگان فیلم هستند و دنی استرانگ و پیتر کرایگ فیلمنامه را بر اساس سری رمان های هانگرگیم اثر سوزان کالینز نوشته‌اند.

بازیگرانی چون جنیفر لورنس ،جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هارلسون، الیزابت بنکس، فیلیپ سیمور هافمن، جولین مور و…در آن حضور دارند و ۲۰ نوامبر ۲۰۱۴ در بریتانیا و ۲۱ نوامبر در آمریکا اکران خواهد شد.

بعد از نابودی منطقه دوازده و فرار کتنیس و دوستانش از دست کاپیتول، آنها به منطقه سیزده می‌روند که در زیر زمین جای گرفته شده. جنگ و شورش در منطقه‌های دیگر بر علیه کاپیتول بالا گرفته و تنها امید و سمبل مردم کتنیس است که به عنوان ماکینجی باید زنده بماند، اما کتنیس هدف‌های دیگری هم دارد که یکی از آن ها نجات پیتاست.

انیمیشن سینمایی پنگوئن‌های ماداگاسکار

انیمیشن سینمایی پنگوئن های ماداگاسکار تولید شرکت دریم ورکز را اریک دارنل و سیمون جی اسمیت کارگردانی کرده اند.

این انیمیشن که با هزینه ۱۳۵ میلیون دلار ساخته شده قرار است توسط کمپانی فکس قرن بیستم در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۴ اکران شود.

تام مک گرث ، جان میلر از جمله صداپیشگانی هستند که به جای پنگوئن‌های بامزه و دوست‌داشتنی صحبت می‌کنند.

فیلم اکسدوس خدا و پادشاه

فیلم اکسدوس: خدایان و پادشاهان توسط کارگردان انگلیسی، ریدلی اسکات (کارگردان فیلم معروف گلادیاتور ) ساخته شده و کریستین بل نقش حضرت موسی(ع)، جوئل ادگورتون نقش فرعون رامسس دوم (فرمانروای مصر)، سیگورنی ویور نقش مادر رامسس دوم، گلشیفته فراهانی نقش نفرتاری(همسر رامسس دوم) و آرون پل نقش جاشوا(برده) را دارند.

با بازی کریستین بل، گلشیفته فراهانی، جوئل ادگورتون و … در ۱۲ دسامبر مصادف با ۲۱ آذر ماه در آمریکا به نمایش در می‌آید. در این فیلم که ۷۴ روز فیلمبرداری آن طول کشید، داستانی از کتاب مقدس درباره خروج قوم بنی اسرائیل به رهبری حضرت موسی (ع) را در زمان برده داری مصر به نمایش گذاشته است.

این درام اکشن حماسی پرهزینه ترین فیلم سال ۲۰۱۴ ست و توسط سه کشور انگلیس، آمریکا و اسپانیا ساخته شده است و ۱۲ دسامبر ۲۰۱۴ در آمریکا اکران خواهد شد.

در خلاصه فیلم آمده حضرت موسی (ع) در برابر فرعون رامسس به همراه ۶۰۰ هزار برده قیام می‌کند و در یک سفر تاریخی از مصر فرار می‌کنند و خود را از شرایط وحشتناک نجات می‌دهند.

فیلم هابیت: نبرد پنج لشگر

هابیت : نبرد ۵ لشگر عنوان آخرین سه‌گانه‌ای ست که پیتر جکسون بر اساس کتاب جی آر تالکین ساخته است. عنوان این فیلم قرار بود ابتدا ( اینجا و بازگشت دوباره ) یا (به سوی آتش ) باشد.

مارتین فریمن ، یان مک کلین ، اورلاندو بلوم و کیت بلانشت همانند قسمت قبل بازیگران این فیلم هستند، ضمن اینکه بندیک کامبریچ هم به بازیگران این قسمت اضافه شده است .

آنطور که از نام این عنوان (نبرد پنج لشگر) برمی‌آید، ما باید منتظر نبردی زیبا و باشکوه و حماسی و البته خشن باشیم که پیترجکسون و تیم سازنده درحال پرداختن به آن هستند. این نام نشان می‌دهد که در هسته سه گانه یهابیت ما شاهد نبردی سهمگین خواهیم بود که گویی نقطه اوج ماجراجویی‌های «بیلبو بگینز» است.

اکثر صحنه‌های فیلم در نیوزلند ساخته شده‌اند اما تیم قدرتمندی با هدایت پیتر جکسون کارهای مربوط به جلوه‌های ویژه آن را انجام داده‌اند .

مترو گلدن مایر ، وینگ نات فیلم و نیولاین سینما تولید کنندگان و برادران وارنر توزیع کننده این فیلم هستند .

قرار است در تاریخ های ۱۲ و ۱۷ و ۲۶ دسامبر به ترتیب در انگلیس ، آمریکا و استرالیا اکران شود .

فیلم شب در موزه اسرار آرامگاه

این قسمت که سومین و آخرین قسمت از تریلوژی کمدی شب در موزه است را شاون لوی کارگردانی کرده است.

استدیوهای Gentle Giant و Zoic StudiosوMethod وظیفه جان بخشی به کارکترهای موزه را داشته‌اند.

این فیلم جز آخرین کارهای رابین ویلیامز محسوب می‌شود و به جز او بن استیلر در نقش نگهبان شب موزه و دن استیونز و ریبل ویلسون، بن کینگزلی، اون ویلسون و استیو کوگان ایفای نقش کرده‌اند.

فاکس قرن بیستم ، ۱۹ دسامبر ۲۰۱۴ را برای اکران این فیلم اعلام کرده است.

فیلم انیمیشن خرس پدینگتون

خرس پدینگتون عنوان یک فیلم انیمیشن لایواکشن کمدی است که توسط پل کینگ نوشته و کارگردانی شده است .

شخصیت اصلی این فیلم بر اساس کتاب محبوب کودکان نوشته مایکل باند ساخته شده، خرس پدینگتون یک شخصیت خیالی است که کریسمس ۱۹۵۸ خلق شد. این خرس اسباب ‌بازی که یک کلاه بزرگ و پالتوی گشاد بر تن دارد، در سال ۱۹۷۵ برای نخستین بار در تلویزیون و در یک مجموعه عروسکی انگلیسی ظاهر شد.

ابتدا قرار بود کالین فرث برنده جایزه اسکار برای فیلم سخنرانی پادشاه ، به جای خرس صحبت کند اما با اعلام کناره گیری او نقش وی به بن ویشاو سپرده شد .

نیکول کیدمن، هیو بونوویل، سالی هاوکینز، جولی والترز، جیم برادبنت و پیتر کاپالدی از دیگر بازیگران فیلم هستند.

خرس پدینگتون که اصالتا اهل پرو است به بریتانیا سفر میکند و در ایستگاه پدینگتون گم می‌شود، خانواده مهربان براون او را پیدا می‌کنند و مشاهده می‌کنند که یادداشتی نزدیک گردن خرس استکه روی آن نوشته شده لطفا از این خرس مراقبت کنید و آنها به او پناه می‌دهند و ….

این فیلم در نزدیکی شب های کریسمس یعنی ۲۶ نوامبر ۲۰۱۴ در انگلیس اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی در جنگل

فیلم در جنگل یک درام، موزیکال ، تخیلی ست که بر اساس کتاب استفان سوندهایم و جیمز لاپاین به کارگردانی و تهیه کنندگی راب مارشال ساخته شده ، جان دلوکا ، مارک پلات هم از تهیه کنندگان فیلم هستند و فیلمنامه را خود جیمز لاپاین نوشته و ساخت موسیقی را استفان سوندهایم انجام داده است.

ستارگان نام آشنا و توانمندی چون مریل استریپ ( جادوگر)، امیل بلانت (همسر نانوا)، جانی دپ (گرگ)، جیمز کوردن (نانوا)، آنا کندریک (سیندرلا) ،مکنزی موزی (راپونزل)، کریس پاین (پرنس سیندرلا) ، لیلا کرافورد (شنل قرمزی) در این فیلم بازی کرده‌اند‌.

کمپانی والت دیزنی با بودجه ۴۰ میلیون دلاری این فیلم را تولید کرده و به عنوان توزیع کننده تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۴ را برای اکران فیلم اعلام کرده است.

فیلم در فضایی شبیه به قصه کتاب‌های برادران گریم، داستان زن و شوهری نانوا را به تصویر می‌کشد که فکر می‌کنند به خاطر طلسم جادوگر، بچه‌دار نمی‌شوند، آنها عازم یک جنگل مرموز می‌شوند و در آنجا با شخصیت‌هایی مانند راپونزل، سیندرلا و شنل قرمزی برخورد می‌کنند.

خروج از نسخه موبایل