ایرانگرد نیوز

یاد «مرتضی پاشایی» در پارک‌های تهران

شامگاه جمعه علاقه‌مندان مرتضی پاشایی در برخی از پارک‌های تهران مانند پارک «آب و آتش» و پارک «لاله» و نیز مقابل بیمارستان «بهمن» تهران با خواندن جمعی آثار این خواننده‌ی مرحوم، برایش سوگواری کردند.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، صدها نفر از هواداران مرتضی پاشایی شب گذشته (۲۳ آبان‌ماه) در پارک‌ آب و آتش تهران جمع شدند و برای این هنرمند از دست رفته سوگواری کردند.

هواداران این خواننده موسیقی پاپ ساعاتی پس از انتشار خبر درگذشت او، با یکدیگر ترانه‌های «یکی هست»، «جاده‌ی یک‌طرفه» و «نگران منی» را که این هنرمند اجرا کرده بود، می‌خواندند. همچنین عده‌ای از علاقه‌مندان او به سوگ از دست رفتن این هنرمند جوان شمع روشن کرده بودند و عده‌ای نیز تصاویری از او را در دست داشتند.

در این تجمع، هواداران مرتضی پاشایی برای این هنرمند بارها فاتحه خواندند و برای خوشنودی روحش صلوات فرستادند.

حضور گسترده‌ی هواداران این هنرمند برای سوگواری غیررسمی در پارک «آب و آتش »تهران سبب شد تا در اطراف این پارک ترافیک سنگینی شکل بگیرد. علاقه‌مندان به مرتضی پاشایی در خیابان‌های مجاور پارک در خودروهای خود، ترانه‌های این هنرمند را پخش می‌کردند و عده‌ای نیز تصاویر او را بر شیشه‌های ماشین‌شان چسبانده بودند.

این گردهمایی‌های خودجوش شامگاه گذشته چندین ساعت به طول انجامیدند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شب گذشته مراسم مشابهی هم برای این خواننده‌ی جوان موسیقی پاپ در دیگر پارک‌های تهران و مقابل بیمارستان محل درگذشت او برگزار شده است. البته در برخی موارد، این تجمع‌ها به برخی تنش‌ها و استفاده از برخی ابزارها، در مواردی که تصمیم‌های مقطعی مبنی بر متفرق کردن جمعیت گرفته شد، انجامیده است.

مرتضی پاشایی – خواننده پاپ – متولد سال ۱۳۶۳ از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود. او که در زمان بیماری نیز کنسرت‌هایی برگزار کرد، صبح روز جمعه (۲۳ آبان‌ماه) در بیمارستان بهمن تهران درگذشت.

براساس اعلام، مراسم تشییع پیکر این هنرمند جوان یکشنبه (۲۵ آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

 

هواداران مرتضی پاشایی
خروج از نسخه موبایل