ایرانگرد نیوز

نهادینه‌شدن گردشگری به برنامه‌‌مداری نیاز دارد

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران  در حاشیه نخستین همایش گردشگری موضوعی که با حضور اعضای کانون های گردشگری محلات ۲۲ گانه شهرداری تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: نهادینه شدن گردشگری در سازمان های متولی این امر باید برنامه مدار باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، رجبعلی خسروآبادی با اعلام آنکه امروز  دوره مدیریت وی در میراث فرهنگی پایتخت یکساله شده است تصریح کرد : در طول این ۳۶۵ روز شاهد شکل گیری یک هماهنگی منسجم و خوب  بین بخش خصوص ، نهاد دولتی و شهرداری تهران به عنوان نهاد عمومی بوده ایم و در این میان رضایتمندی شهروندان در استفاده از خدمات گردشگری ماحصل این همدلی بوده است.

وی با اعلام اینکه فعالیت گردشگری شهرداری تهران حوزه الگویی دارد تصریح کرد : اگر پرداختن به مقوله گردشگری شهری در شهرداری تهران نهادینه شود این مسئله در  کل کشور نهادینه خواهد شد.

خسروآبادی با اشاره به اینکه نهادینه شدن گردشگری در سازمان های متولی این امر باید برنامه مدار باشد تا مدیر گرا،  افزود : اگر نهادینه شدن توسعه گردشگری شهر تهران  با برنامه ریزی صورت پذیرد در آینده اگر فرد دیگری هم شهردار تهران شود موضوع تهرانگردی و خدمات رسانی در حوزه گردشگری از برنامه حذف نخواهد شد.

وی در خطاب به مدیران دفاتر خدمات مسافرتی مجری تورهای تهرانگردی گفت کاری نکنید که در فرآیند نهادینه شدن گردشگری تهران ، با ارائه خدمات کم رضایت مردم را خدشه دار کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه نقطه مشترک شهرداری و سازمان میراث فرهنگی در حوزه گردشگری پایتخت خدمت رسانی به شهروندان است، تاکید کرد: باید نقاط مشترک را با شهراری تهران شناسایی و تلاش برای تقویت آن کنیم.

وی ادامه داد: وقتی بخش خصوصی می توانند به خوبی خدمات رسانی به  مردم را اجرا نماید ضرورتی برای ورد بخش حاکمیتی  نیست و اگر در حوزه گردشگری  تعامل بین مردم با مردم به وجود آید قطعا خدمات بهتری به گردشگران ارائه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل