مهلت ثبت نام فیلم های جشنواره شهر مشخص شد

مدیر ارزشیابی و دبیرخانه جشنواره فیلم شهر اعلام کرد فیلم های سینمایی اکران نشده دارای مجوز تا ۲۵ بهمن و اکران شده ها باید حداکثر ۳۰ دی ماه نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

سیمون سیمونیان مدیرارزشیابی و دبیرخانه جشنواره فیلم شهر شیوه شرکت فیلم ها و فیلمسازان و مهلت دریافت آثار به دبیرخانه این رویداد سینمایی را تشریح کرد.

سیمونیان از همه فیلمسازان، تهیه کنندگان و مؤسسات و مراکز سینمایی دعوت کرد تا آثارشان را در قالب «فیلم هایی سینمایی»،«سینمایی ویدیویی»،«فیلم های کوتاه و مستند» با موضوعاتی چون: « اشاعه فرهنگ مهربانی»،« تقویت روحیه صبر میان شهروندان»،« گسترش نشانه ها و نمادهای فرهنگ اسلامی – ایرانی در شهر»،« اشاعه و ارتقاء فرهنگ نظم و قانون گرایی»،« توجه شهروندان به ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»،«آشنایی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و آسیب های آن» و« تحکیم بنیان خانواده و بیان جنبه های مثبت افزایش جمعیت» برای دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی شهر ارسال یا تحویل دهند.

وی با اشاره به این نکته که آثار ارسالی باید از سال ۱۳۹۰ به بعد تولید شده باشد ،خاطرنشان کرد: در بخش فیلم هایی سینمایی؛ فیلم های سینمایی اکران شده باید حداکثر سه شنبه ۳۰ دی ماه نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در جشنواره اقدام کنند و آخرین مهلت ارسال آثار این قسمت هم پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه تعیین شده است.

مدیرارزشیابی و دبیرخانه جشنواره فیلم شهر ادامه داد: همچنین؛ فیلم های سینمایی اکران نشده که دارای مجوز تولید و پروانه نمایش از سازمان سینمایی باشند شنبه ۲۵ بهمن ماه باید نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در جشنواره اقدام کنند و مهلت ارسال آثار این بخش شنبه ۹ اسفند ماه است.

سیمونیان مهلت ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در بخش مسابقه آثار بلند ویدئویی را سه شنبه ۳۰ دی ماه اعلام کرد و یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار هم پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه مشخص شده و فیلم های داستانی بلند ویدئویی با زمان حداقل ۷۵ دقیقه در این بخش پذیرفته می شود و حداکثر ۲۰ فیلم انتخاب و داوری خواهند شد.

وی همچنین؛ در خصوص روزشمار دریافت فیلم های مستند و کوتاه عنوان کرد: فیلم های مستند با زمان حداکثر ۴۵ دقیقه و فیلم های کوتاه با زمان حداکثر ۳۰ دقیقه می توانند تا تاریخ سه شنبه ۳۰ دی ماه فرم ثبت نام شرکت در جشنواره را تکمیل کنند و تا تاریخ پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

سیمونیان یادآوری کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۸۸۱۹۶۷۲۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به سایت جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org مراجعه کنند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در بهار سال ۱۳۹۴ در تهران برگزار می کند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …