تقویت شهرها و فرمانداری‌ها، اولویت ستاد در سال ۹۴

تقویت فرمانداری‌ها و شهرها، اولویت ستاد در سال جاری خواهد بود.
علیرضا جهانگیریان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور با حضور در محل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به گفتگو پرداخت.
در این نشست صمیمانه که با حضور نمایندگاه اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر برگزار شد، معاون گردشگری با یادآوری این نکته که ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از ۲۵ اسفند سال گذشته طرح نوروزی خود را آغاز کرده است، ادامه  داد: نمایندگان دستگاه‌ها با حضور مستمر و جدی در ستاد، نقش پررنگ و تاثیرگذاری در حل مشکلات و رفع مسائل مسافران دارند.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اضافه کرد: حجم بالای سفرها در ایام نوروز نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌هاست که این مهم با آمادگی خوب اعضای ستاد، خوشبختانه محقق شده است.
معاون گردشگری با اشاره به اینکه بخش حمل و نقل هوایی با نظم و انضباط بیشتری در ارائه خدمات فعالیت می کند، افزود: سفرهای جاده ای غیرقابل پیش‌بینی است اما سفرهای هوایی به دلیل اینکه مسافران باید بلیط تهیه کنند و برنامه ریزی مشخصی برای رفت و برگشت خود داشته باشند، با نظم و انضباط خاصی همراه است که همین امر خدمت رسانی با مسافران را تسهیل می کند.
وی با بیان اینکه در بخش نظارت‌های بین راهی، کمپینگ‌ها و تاسیسات گردشگری اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است، اضافه کرد: نظارت های تلفیقی دستگاه های عضو ستاد در طول ایام نوروز صورت گرفته است.
رحمانی موحد اضافه کرد: مشارکت و همکاری دستگاه‌ها در جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌ها در حد قابل قبولی است و امیدواریم نوروز سال آینده سطح همکاری ها و ارائه خدمات ارتقاء پیدا کند.
معاون گردشگری همچنین به اولویت‌های سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: تقویت فرمانداری‌ها و شهرها، اولویت ستاد در سال جاری خواهد بود.
وی تصریح کرد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر نقش هماهنگ کننده برنامه ها و اقدامات را بر عهده دارد این در حالی است که اهم این فعالیت ها در استانها اجرای می شود و همین موضوع، تقویت شهرها را می‌طلبد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …