تهران میزبان دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری در تهران با رویکرد همدلی و همزبانی در سالجاری، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۳۱ مرداد ماه اعلام کرد.

مرتضی رحمانی موحد اظهار کرد: این جشنواره امسال در چهار محور عکس در سطوح حرفه ای و عمومی، فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای، خاطره نویسی و ایده های نو در زمینه های مختلف گردشگری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه داوری آثار ارسال شده این جشنواره شهریور ماه امسال توسط کارشناسان برجسته تشکل ها و بخش های تخصصی و حرفه ای در هر حوزه انجام می شود، ادامه داد: برگزیدگان جشنواره مشارکت ملی گردشگری پنجم مهر ماه همزمان با روز جهانی گردشگری معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره برای دومین سال متوالی بستری مناسب برای ارتباط و تعامل دوسویه بین جامعه مخاطبان و متولیان و تصمیم سازان حوزه گردشگری ایجاد کند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری زنده به ایده های نو است، گفت: استفاده از خلاقیت ها و استعدادها سبب رونق و چرخش مثبت گردشگری در سطح دنیا شده است.

رحمانی موحد در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره دلیل کاهش محورهای جشنواره مشارکت ملی گردشگری نسبت به سال گذشته گفت: تلاش کردیم با توجه بیشتر به کیفیت کار، ایده ها و محورهای جشنواره امسال متناسب با ذائقه مخاطبان، فناوری ها و روش های تازه و جذب کننده باشد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …