استفاده از راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات به گردشگران ایرانی

گردشگری در کشور عراق بیشتر در حوزه مذهبی و زیارتی است و اکثر گردشگرانی که به عراق سفر می کنند، ایرانی هستند، ما می توانیم با بکارگیری راهکارهای خوب، خدمات مناسبی را ارائه دهیم، این وظیفه ما است تا خدمات ویژه ای را به زوار و گردشگران ارائه کنیم.

به گزارش ایرانگرد نیوز عادل فهدالشرشاب وزیر گردشگری و میراث فرهنگی عراق در دیدار با مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،  از توسعه همکاری های بین دو کشور ابراز خوشحالی کرد و گفت: توافق هسته‌ای حاصل شده، یک دستاورد بزرگ است که نشان داد گفتگو می تواند در منطقه ای که ما زندگی می کنیم به ایجاد صلح و امنیت کمک کند.

وزیر گردشگری و میراث فرهنگی عراق با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در کمک به عراق برای مقابله با داعش، پیشگام بوده است، یادآور شد: ایران به همه کشورهای منطقه برای توسعه ، پیشرفت، ثبات و صلح کمک می کند.

عادل فهد شرشاب عراق ضمن آرزوی پیشرفت برای کشور ایران بیان کرد: ما در عراق یک دشمن تروریستی به اسم داعش داریم که آتشش همه را فراگرفته ما باید متحد شویم تا برای از بین بردن این دشمنی که از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند، مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: در فوریه گذشته توافقاتی انجام شد و برنامه‌هایی را پیش گرفتیم لذا ما در عراق فعالیتهای خوبی در حفظ آثار تاریخی با یونسکو داریم  و در این جهت می‌توانیم با کشور ایران همکاری داشته باشیم.

وزیر گردشگری عراق با اشاره به اینکه در گذشته به آثار فرهنگی و تاریخی توجهی نمی شد، تصریح کرد: با اقداماتی که طی یک سال اخیر انجام شده است امیدواریم بتوانیم پیشرفت خوبی در این حوزه به دست آوریم، جمهوری اسلامی ایران در زمینه حفظ و حراست از میراث فرهنگی دارای توانمندی های بسیاری است و ما امیدواریم با این سند تفاهم، امکان همکاری و تبادل تجربیات کارشناسی را فراهم کنیم.

الشرشاب همچنین در رابطه با وضعیت گردشگری در عراق توضیح داد: گردشگری در کشور ما بیشتر در حوزه مذهبی و زیارتی است و اکثر گردشگرانی که به عراق سفر می کنند، ایرانی هستند، ما می توانیم با بکارگیری راهکارهای خوب، خدمات مناسبی را ارائه دهیم، این وظیفه ما است تا خدمات ویژه ای را به زوار و گردشگران ارائه کنیم.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …