ضابطیان با یک جنگ شبانگاهی به تلویزیون بازمی گردد

سازنده‌ی «رادیو هفت» قرار است جنگ شبانگاهی جدیدی با عنوان «صد برگ» را در شبکه چهار تجربه کند. این جنگ شبانه هر روز به مدت یک ساعت با موضوعی فرهنگی پخش خواهد شد.

به گزارش ایرانگرد نیوز، به نقل از ایسنا، پس از خداحافظی عوامل «رادیو هفت» با تلویزیون که پس از انتشار نامه‌ای صورت گرفت، منصور ضابطیان برای مدتی برنامه‌ی جدیدی در تلویزیون نداشت.

هر چند در مقطعی از مسابقه «سال‌های نقره‌ای» شبکه یک، به عنوان برنامه‌ی جدید این برنامه‌ساز نام برده شد، اما این اتفاق هم میسر نشد تا حالا خبر تولید جنگ فرهنگی جدید ضابطیان با نام «صد برگ» در شبکه چهار اعلام شود.

منصور ضابطیان با برنامه «رادیو هفت» در تلویزیون مطرح شد و این برنامه در مدت زمان پنج‌ساله‌ِ پخش، توانست به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی مطرح شود. اما روزهای پایانی خرداد ماه بود که عوامل برنامه‌ «رادیو هفت» با انتشار متنی در سایت رسمی خود، اعلام کردند که ادامه‌ی ساخت این برنامه با شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست و این برنامه خداحافظی کرد.

علاوه بر «رادیو هفت»، «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه» از دیگر کارهای ضابطیان در تلویزیون است.

این برنامه‌ساز و مجری تلویزیون تولید برنامه‌ی «سبد» را نیز پیش از این با اجرای احسان کرمی در شبکه بازار برعهده داشت و درخصوص تجربه‌ی برنامه‌سازی‌اش در شبکه بازار اظهار کرده بود: در طول دورانی که در تلویزیون کار می‌کنم در جاهای مختلف کار کرده‌ام و حوزه‌های مختلف را تجربه کرده‌ام. ولی چه عیبی دارد که آدم در طول دوران کار حرفه‌ای‌اش به جریانی کمک کند که می‌خواهد خودش را تثبیت کند؟ برای من این کارها، نوعی کمک محسوب می‌شود.

ضابطیان پیش از این با بیان اینکه ساخت برنامه در تلویزیون فرمول‌های مشخص شده‌ای دارد، مطرح کرده بود: تنها چیزی که برای برنامه‌سازی در تلویزیون نیاز داری این است که این فرمول‌ها را بلد باشی. به این فرمول‌ها، خلاقیت تیمی را هم اضافه کنید و در کنارش امید و ایمان به کار هم وجود داشته باشد، حتما در ساخت برنامه موفق می‌شوی.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …