رضا صادقی: هنوز شرایط هنری ایده‌آل نیست

خواننده پاپ کشور اعتقاد دارد هنوز شرایط هنری ایده‎آل و خروجی هنری ایران متناسب ظرفیت‌‏های کشور نیست و از طرفی ورودی اطلاعات جدید هنری به کشور محدود است و همین شرایط موجب می‌شود موسیقی پاپ نتواند خود را بالا بکشد و رشد کند.

به گزارش ایرانگرد نیوز، به نقل از ایسنا، رضا صادقی شامگاه چهارشنبه ۲۵ شهریور در جمع خبرنگاران در شیراز بیان کرد: در گذشته حسرت اجرای کنسرت در شهر شیراز را داشتم چرا که معتقدم مردم مهربان این شهر اگر یک موسیقی را دوست داشته باشند به هر نحوی از آن حمایت می‌کنند.

وی با ابراز خرسندی از سومین سال حضورش در شیراز، افزود: من با اجرای موسیقی در شیراز باتری خالی‌ام را پر کرده و انرژی دوباره به دست می‌آورم.

این خواننده جنوبی پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تغییر سبک کارش در آلبوم “فقط گوش کن” گفت: در قالب این آلبوم سعی کردم علاوه بر راضی نگه داشتن هوادارنم، هواداران جدیدی را اضافه کنم و خوشبختانه علیرغم تصورم که فکر می کردم یک سال زمان لازم باشد، با گذشت هفت ماه از ارائه این آلبوم هواداران جدیدی را جذب کردم.

صادقی با اشاره به وجود تفاوت میان آلبوم‌ها در گذر زمان گفت: آلبوم” وایسا دنیا “همان آلبوم است و در جایگاه خود قرار دارد و آلبوم‌های دیگر هر یک در جایگاه خود قرار دارند و این تفاوت همواره باید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشحالم که آلبوم‌هایم شبیه هم نیستند و نباید هم اینگونه باشند و امیدوارم مردم لحظه به لحظه با نگاه تازه ترم به سمت جلو حرکت کنند چرا که من به اندازه تفکرم کارهایم را ارائه می‌کنم.

وی لغو برخی از کنسرت ها را منوط به دلایل مختلف دانست و اظهار کرد: در دولت فعلی و در مدت وزارت دکتر علی جنتی در ارشاد و فرهنگ اسلامی صدور مجوزها تسهیل شده و جز موارد اندکی که مشکلات خاص خود را دارند، برگزاری کنسرت آنقدرها سخت نیست.

صادقی اقدام برای ارائه آلبوم مذهبی را نیز نیازمند حمایت‌های ویژه تری دانست و از ایجاد این اتفاق در آینده ابراز خرسندی کرد.

این هنرمند موسیقی در ادامه به افزایش فهم موسیقی در بین جوان‌ها اشاره کرد و آن را اتفاق خوشایندی دانست و افزود: این روزها فهم جوان‌ها از موسیقی بالا رفته و در بسیاری از شهر های دور افتاده کشورمان فرهنگ توجه و گوش کردن به موسیقی بسیار بالاست و این امر نشان از اتفاقات خوبی است که در این حوزه رخ خواهد داد.

صادقی استفاده از پتانسیل موسیقی جنوب را اتفاق خوبی ارزیابی کرد و گفت: من زاییده شهری‌ام که از اطلاعات حوزه موسیقی محروم بود، لذا بزرگترین الگوی من در موسیقی آرامش بی‌پایان دریا بود که به همین دلیل سعی می‌کنم در موسیقی‌ام آرامش را به هوادارانم انتقال دهم.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …