معاون گردشگری سازمان خبر داد؛ اعطاء تسهیلات کم بهره به تاسیسات گردشگری و متقاضیان بوم گردی

نشست صمیمی سرمایه گذاران و مدیران تاسیسات گردشگری استان سیستان و بلوچستان با معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری سیستان وبلوچستان؛ در این نشست رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از افزایش سهم گردشگری در اقتصاد کشور خبرداد و افزود:برای این منظور علاوه بر سطح ملی در سطح استان نیز گامهای جدی برداشته می شود.
وی افزود: مدیریت ارشد استان با دانش ،تجربه و انگیزه ای که دارند از افتخارات منطقه در سطح ملی دفاع می کنند و فرصت خوبی را برای استان ایجاد می کنند.
معاون گردشگری کشور در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به قابلیت های موجود و عزم جدی در مدیریت ارشد استان اعلام کرد: حمایت های ویژه ای از مقاصد گردشگری استان توسط سازمان میراث فرهنگی بعمل می آید و آینده زیبایی در انتظار سیستان و بلوچستان است.
رحمانی موحد درخاتمه ضمن ابلاغ پیام معاون رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی مبنی بر نگاه ویژه سازمان به سیستان و بلوچستان افزود: در این استان لازمه نگاه بلند مدت و توسعه ای ،حمایت های ویژه است.
در بخش دیگری از نشست سرمایه گذاران و مدیران تاسیسات گردشگری نیز ضمن بیان پیشنهادات لازم برای توسعه صنعت گردشگری در استان مشکلات خویش را مطرح کردند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …