ایرانگرد نیوز

حضور فعال سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه الکامپ

غرفه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ(الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

به گزارش ایرانگرد نیوز غرفه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با محوریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و همکاری مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان در سالن ۴۱ نمایشگاه بین المللی تهران بر پا شده است و به طور میانگین این غرفه روزانه میزبان ۱۰ هزار نفر از علاقه مندان به نمایشگاه الکامپ است.

یادآور می‌شود، توزیع اقلام فرهنگی، قرعه کشی، توزیع هدایا، راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین و معرفی برنامه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جمله خدماتی است که در این غرفه ارائه می شود.

قرعه کشی سفر به کیش و مشهد مقدس


شبکه اجتماعی گردشگری چشم انداز ایران به نشانی اینترنتی www.iranlandscape.com با بروزرسانی اطلاعات خود در این نمایشگاه، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.

یادآور می شود شبکه اجتماعی چشم انداز ایران تلاش می کند با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تصویر مناسبی را از جاذبه ها و ظرفیتهای کشورمان به گردشگران داخلی و خارجی ارائه کند.

گفتنی است این شبکه اجتماعی در نمایشگاه الکامپ، قرعه کشی سفر به جزیره کیش و مشهدمقدس را برای بازدیدکنندگان برگزار می کند.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این قرعه کشی در شبکه اجتماعی گردشگری چشم انداز ایران عضو شوند.
صدور آنلاین بلیت الکترونیکی

مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحولات اداری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این غرفه خدمات متنوعی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

صدور آنلاین بلیت الکترونیکی کاخ موزه سعدآباد به صورت رایگان از جمله خدمات مرکز فناوری اطلاعات سازمان در نمایشگاه الکامپ است.

همچنین صدور مجوز دفاتر خدمات مسافرتی”بند ب” در حوزه گردشگری و صدور پروانه کارگاه صنایع دستی و جواز تاسیس کارگاه برای صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع دستی در این غرفه توسط کارشناسان مرکز ارتباطات سازمان انجام می شود.

صدور آنی گواهینامه بین المللی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در غرفه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در  نمایشگاه بین المللی الکامپ اقدام به صدور آنی گواهینامه بین المللی و ارائه اطلاعات مربوطه کرده است.

همچنین تمامی فعالیتها و خدمات قابل ارائه توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان شرح داده می شود.

حضور فعال معاونت گردشگری
معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این غرفه به معرفی سایت Tourismiran.ir به بازدیدکنندگان و علاقه مندان، به معرفی جاذبه ها و ظرفیتهای گردشگری کشور پرداخت.

یادآور می شود در این وب سایت   ۳۷۳۰ جاذبه گردشگری کشور معرفی شده است، همچنین وجود ۱۰ هزار عکس، ۱۲ ساعت فیلم و معرفی ۱۵۰۰ نقطه جغرافیایی در این وب سایت در معرفی ظرفیتهای گردشگری کشور نقش بسزایی دارد.

از دیگر خدمات معاونت گردشگری در نمایشگاه الکامپ می توان به معرفی سامانه ارائه مجوز دفاتر خدمات مسافرتی اشاره کرد.

خروج از نسخه موبایل