مدیر عامل جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی معرفی شد

آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، عصر دیروز(یکشنبه ٢٠ دی) با حضور اعضاء هیات مدیره و برخی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و تلاشهای ابوالقاسم ایرجی، بعنوان مدیرعامل پیشین تقدیر و تشکر و در ادامه ابراهیم رضایی بابادی، به عنوان مدیرعامل جدید کانون معرفی شد.
در این آیین مرتضی حاجی، رئیس هیات مدیره کانون طی سخنانی به تشریح اهم فعالیت های صورت گرفته طول دو سال گذشته اشاره و اضافه شدن بحث هایی چون ایمنی تردد در جاده ها، تبدیل کاروانسراهای تاریخی به مراکز پذیرایی و گردشگری، آموزش رانندگان خودروهای سنگین و …. را باعث معرفی بهینه کانون در مجامع داخلی و خارجی ارزیابی کرد.
رحمانی موحد معاون گردشگری و سمیع الله حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت نیز از دیگر سخنران این مراسم بودند که ضمن تاکید بر نقش کانون در توسعه صنعت گردشگری در ارتباط باهم افزایی کانون با برنامه های توسعه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور تاکید کردند.

منوچهر ناصرالملکی و یدالله جعفری دیگر اعضای هیات مدیره کانون نیز در این مراسم با اشاره به برنامه های انجام شده به نقش فرابخشی کانون در تحقق برنامه های گردشگری تاکید کردند.

در ادامه این مراسم همچنین ابوالقاسم ایرجی، مدیرعامل سابق کانون به ارائه گزارش کامل از برنامه های شاخص کانون در ارتباط با مقبولیت اجتماعی پرداخت.
ابراهیم رضایی بابادی، مدیرعامل جدیدکانون نیز با اشاره به اینکه برنامه های تشریح شده از اهمیت زیادی برخوردار هستند، ابزار امیدواری کرد تا با همکاری تمام مسئولان سازمان و مدیران کانون برنامه های در دست اجرا توسعه یافته و سرفصل های جدیدی در توسعه برنامه ها از جمله گسترش بحث ایمنی راه ها و افزایش خدمات گردشگری به فهرست اولویت های کانون افزوده شود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …