نهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در اصفهان برگزار می شود

مدیر کل میراث فرهنگی استان از برگزاری نهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در اصفهان از تاریخ بیست و نهم بهمن ماه به مدت چهار روز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون اله یاری با اعلام این مطلب افزود: در این گرد همایی که به مدت ۴ روز برگزار می گردد بیش از ۴۵۰ نفر از راهنمایان گردشگری از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این گرد همایی از بخش های مختلفی تشکیل شده که از آن جمله می توان به برپایی تورهای گردشگری کویر ورزنه و شهر تاریخی زواره در روز ۲۹ بهمن اشاره کرد.

وی همچنین تأکید کرد: در روز جمعه ۳۰ بهمن ۹ کارگاه آموزشی و سه نشست تخصصی با همکاری گروه جغرافی دانشگاه اصفهان در محل این دانشگاه جهت راهنمایان گردشگری برگزار می شود که از آن جمله می توان به کارگاه تکنیک های عکاسی با موبایل، کارگاه سفرنامه نویسی و کارگاه گردشگری الکترونیک اشاره کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان در رابطه با نشست های تخصصی نیز تأکید کرد: در عصر روز جمعه ۳ نشست تخصصی برگزار می شود که از آن جمله می توان به نشست گردشگری و شهرهای خلاق ایران اشاره کرد.

اله یاری همچنین عنوان کرد: در روز سوم نشست، در روز یکم اسفندماه ۷ کارگاه و یک نشست تخصصی برگزار خواهد شد که از آن جمله این کارگاهها می توان به کارگاه تور موزه اشاره کرد.

وی همچنین به نشست مسئولین استان با راهنمایان نیز اشاره ای داشت و افزود: در روز شنبه با حضور اصحاب رسانه نشستی با حضور مسئولین استان و اعضاء هیئت مدیره کانون راهنمایان کشور و انجمن صنفی راهنمایان تور استان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: اختتامیه این مراسم در روز ۲ اسفند ۱۳۹۴ همزمان با روز راهنمایان گردشگری کشور، انجمن صنفی راهنمایان تور استان اصفهان و با همکاری برخی نهادها همچون مجمع گردشگری و دانشگاه اصفهان از تاریخ بیست و نهم بهمن ماه الی دوم اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …