سلطانی فر: ستاد سفرهای نوروزی آماده ارائه خدمت است

معاون رییس جمهوری گفت: دستورالعمل ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی از ۲ ماه قبل به تمامی دستگاههای عضو ستاد ابلاغ شده است و آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم در سفرهای نوروزی وجود دارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی کشور اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر براساس مصوبه دولت و با مسئولیت و محوریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده است که امسال با سرعت بیشتر و به صورت گسترده تر برنامه های خود را آغاز کرده است.
سلطانی فر اضافه کرد: دستورالعمل ها و وظایف دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر از ۲ ماه قبل مصوب و به تمامی وزارتخانه ها، سازمانها و ارگان های عضو ستاد ابلاغ شده است و تمامی دستگاههای عضو ستاد آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به مردم اعلام کرده اند.
وی یاداور شد: ما نوروزبانان بی نوروز هستیم که باید با انجام مسئولیت ها و وظایف خود و ارائه خدمات مناسب، نوروزی شاد، بانشاط و توام با آرامش را برای آحاد مردم فراهم آوریم.
رییس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی تصریح کرد: با آغاز به کار دولت یازدهم، ایجاد فضای با ثبات توام با آرامش و امید و برنامه ریزی برای انجام وظایف و مسئولیت ها بود تا به وضعیت بی ثباتی که در این سازمان وجود داشت پایان دهیم.
وی عنوان کرد: امروز این سازمان هماهنگ و همگام با سیاست های کلی دولت و در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور و برنامه پنجم توسعه، در جهت خدمتگذاری به مردم و اجرای وظایف و مسئولیت های خود گام های موثری بر می دارد.
رییس سازمان میراث فرهنگی گفت: این سازمان در فرآیند توسعه اقتصادی و فرهنگی، جایگاه و وظیفه گسترده ای دارد، همچنین سازمان میراث فرهنگی یکی از دستگاه هایی است که می تواند در بخش اقتصاد مقاومتی، نقش موثر و به سزایی داشته باشد.
وی در ادامه، پیروزی بزرگ، غرورآفرین و حماسی مردم قهرمان ایران در برگزاری انتخابات ۷ اسفند، از جوانب مختلف حائز اهمیت است و آثار این حضور حماسی را در آینده نزدیک خواهیم دید.
وی افزود: انتخابات روز گذشته، یک اتفاق بزرگ و یک روز تاریخی منحصر به فرد بود و این حضور گسترده، نشان دهنده میزان اعتقاد مردم به مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است.
سلطانی فر ادامه داد: مردم با حضور در این انتخابات در تعیین سرنوشت و آینده کشورشان سهیم شدند، ملت نقش خود را به درستی در این روز تاریخی ایفا کرد و برگ زرینی را در تاریخ سیاسی معاصر کشور رقم زد.
علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز در این نشست، به تبیین دستورالعمل های دولت در ستاد هماهنگی خدمات نوروز پرداخت و سپس مدیران روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای مختلف دولتی به ارائه بسته های خدماتی و نحوه اطلاع رسانی این خدمات با موضوعات مختلفی چون اپراتورهای تلفن همراه، ساماندهی میوه و مایحتاج بازار عید، تامین و حفظ امنیت مسافران، مهیا بودن ذخایر سوخت، آموزش های امدادی برای خانواده ها در طول سفر و موارد دیگر پرداختند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …