حضور ۳۰ باستان شناس خارجی در چهاردهمین کنگره باستان شناسی

باستان شناس خارجی از ۱۳ کشور در چهاردهمین کنگره باستان شناسی که توسط پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری این باستان شناسان در کنار باستان شناسان ایرانی به ارایه مقاله و گزارش درباره آخرین دستاوردهای باستان شناسی خواهند پرداخت.
باستان شناسانی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن، آمریکا، استرالیا، دانمارک، اتریش، هلند، لهستان، آلمان، انگلیس و ترکیه در همایش مورد اشاره حضور می یابند.
برخی از این باستان شناسان از جمله رافائل بیشونه، ویتومسینا، ابرهاردسوئر، سباستین گندت، برنوجنیتو و پیتر فلستنر با باستان شناسان ایرانی در کاوش های باستان شناسی مشارکت داشته اند.
چهاردهمین همایش باستان شناسی ایران به منظور ارائه آخرین پژوهش های باستان شناسی شانزدهم تا هجدهم اسفند ماه سالجاری توسط پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود.
این همایش به ارائه مقاله های علمی درباره کاوش های میدانی، بررسی و شناسایی محوطه های باستانی و تاریخی و بازنگری اطلاعات گذشته و نمایشگاه یافته های باستان شناختی سال ۹۳ می پردازد.
نمایشگاه دستاوردهای کاوش های باستان شناسی سال ۹۳ که۳۰محوطه باستان شناسی را شامل می شود همزمان با برگزاری چهاردهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران برپا می شود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …