برگزاری دومین تور عکاسی جشنواره عکس برج میلاد

حامد رهنما، دبیر دومین جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران گفت: نخستین تور عکاسی از بخش های مختلف ششمین برج مخابراتی دنیا به مناسبت برگزاری جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران با حضور اساتید و دانشجویان عکاسی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در اولین تور دانشجویان از بخش های مختلف شامل سازه، معماری داخلی و منحصر به فرد برج میلاد و فضای عمومی فریم به فریم عکاسی کردند.

 

به گفته رهنما، با توجه به استقبال عکاسان خبری و هنری قرار است دومین تور عکاسی نیز در روزهای آینده برگزار می شود که زمان و تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.

 

دبیر دومین جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران تصریح کرد: آیین اختتامیه دومین دوره این جشنواره اول مهرماه برگزار می شود و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور ماه است و با توجه به استقبال هنرمندان از جشنواره و همچنین  به دلیل برنامه ریزی های صورت گرفته مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

 

دبیرخانه دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران از ۲۸ تیرماه کار خود را شروع کرده است و علاقه مندان می توانند تا ۱۵ شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در بخش روابط عمومی و فرهنگی برج میلاد ارسال کنند.

 

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …