تاکید استاندار تهران بر نظارت مستمر و لحظه ای خدمات نوروزی دستگاه های اجرایی

استاندار تهران با تاکید بر لزوم نظارت مستمر و لحظه ای بر خدمات نوروزی دستگاههای اجرایی استان گفت: باید یک سامانه مرکزی، خدمات نوروزی دستگاه های اجرایی استان در ایام نوروز را به صورت آنلاین رصد کند.

به گزارش ایرانگرد نیوز، سیدحسن هاشمی در حاشیه جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: ارائه خدمات به موقع، مناسب و پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی استان تهران بخشی از حقوق شهروندی افراد است.
وی با اشاره به لزوم ارائه تخفیف های ویژه اماکن اقامتی و سیاحتی استان تهران در ایام نوروز تصریح کرد: تمامی مراکز درمانی و بیمارستان های تهران نیز موظف هستند مصدومان احتمالی سوانح رانندگی و همچنین بیماران اورژانسی را پذیرش کنند.
استاندار تهران افزود: عملکرد بیمارستان ها و مراکز درمانی استان تهران طی نوروز ۹۵ دراین زمینه مطلوب و مناسب بود که در نوروز ۹۶ نیز باید این تداوم ارائه این خدمات ابلاغ و اجرایی شود.
هاشمی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی مطلوب و بهینه به گردشگران نوروزی گفت: دستگاه های اجرایی استان تهران باید وظایف خود در ایام نوروز را مستندسازی کنند که درهمین رابطه ۵ دستگاه برتر در زمینه مستندسازی وظایف انتخاب و معرفی خواهند شد.
استاندار تهران تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب، از تمامی مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران تقاضا می شود تا در ۵ روز نخست تعطیلات به سفر نروند و در صورت امکان در نیمه دوم تعطیلات، برای سفرهای شخصی و خانوادگی خود برنامه ریزی کنند.

* افزایش ۱۵ درصدی مسافران نوروزی استان تهران در نوروز ۹۵ نسبت به ۹۴
استاندار تهران همچنین با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی مسافران نوروزی استان در ایام نوروز ۹۵ نسبت به نوروز ۹۴ گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز ۹۶ با ولادت حضرت زهرا(س) پیش بینی می کنیم تعداد مسافران و مهمانان نوروزی استان تهران نسبت به نوروز ۹۵ افزایش یابد.
هاشمی با اشاره به اینکه در جلسه امروز دستگاههای اجرایی مسئول گزارش طرح ها، برنامه ها و اقدامات خود برای ایام نوروز ۹۶ را ارائه کردند افزود: دراین جلسه هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور، راهداری، تعزیرات حکومتی، فرودگاه مهرآباد و دیگر دستگاه های متولی گزارش کاملی از برنامه ها و اقدامات خود برای اجرا در تعطیلات نوروز ۹۶ براساس برنامه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان تهران را ارائه کردند.
استاندار تهران تاکید کرد: درهمین ارتباط و به منظور خدمت رسانی بهینه و به گردشگران نوروز و افزایش میزان رضایتمندی مسافران در نوروز ۹۶، رصد لحظه ای و مستمر خدمات نوروزی با استفاده از یک سامانه مرکزی در استان تهران ضروری است.
هاشمی همچنین از ارائه نشدن گزارش طرح های نوروزی فرودگاه امام خمینی (ره) انتقاد کرد و گفت: دراین زمینه نامه ای به وزیر راه و شهرسازی برای تبعیت مسئولان فرودگاه امام(ره) از مصوبات ستاد اجرایی سفرهای استان تهران ارسال خواهد شد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …