جانمایی غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری میلان

بخش های شرکت کننده ایرانی در نمایشگاه گردشگری بین المللی میلان ایتالیا در حضور مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جانمایی شدند.

به گزارش ایرانگرد نیوز از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حضور علی باقر نعمتی زرگران قرعه کشی و جانمایی حدود ۱۵ دفتر خدمات مسافرتی، شرکت تخصصی و تاسیسات گردشگری برای حضور در غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی BIT میلان ایتالیا انجام گرفت.
بر این اساس فعالان بخش خصوصی گردشگری با معرفی ظرفیت های گردشگری کشور از ۱۳ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ در نمایشگاه BIT میلان و ارائه بسته های سفر تعریف شده ارتباطی موثر با بازارهای هدف برقرار خواهند کرد.
با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری میلان با قدمتی ۳۰ ساله به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه ها در زمینه گردشگری و صنایع وابسته به شمار می آید و در سال پیش رو قرار است در قالبی متفاوت با محوریت کسب و کارهای جدید و برگزاری کنفرانس های مختلف برگزار شود؛ لذا بهره مندی از این فرصت برای صنعت گردشگری کشور می تواند دستاوردهای قابل توجهی به همراه داشته باشد.
بر اساس آمار اعلام شده، تعداد گردشگران ورودی از کشور ایتالیا در سه ماه اول امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بالغ بر ۳۰ درصد رشد داشته است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …