مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان میراث‌فرهنگی

مراسم تودیع زهرا احمدی‌پور و معارفه علی‌اصغر مونسان به‌عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، ۱۱ صبح فردا دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ با حضور اسحاق جهانگیری معاون‌اول رئیس‌جمهوری در محل این سازمان برگزار می‌شود.

علی‌اصغر مونسان، که هفته گذشته یکشنبه ۲۲ مرداد با حکم حسن روحانی رئیس‌جمهوری به‌عنوان رئیس جدید سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منصوب شده است، پیش از این رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و پیش‌تر عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران بوده است.

همچنین مسئولیت‌هایی ازجمله عضویت در هیئت‌مدیره و مدیرعاملی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عضویت در هیئت‌مدیره و مدیرعاملی شرکت آتی‌ساز (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی)، عضویت در هیئت‌مدیره و معاونت اجرایی شرکت هریس (ستاد اجرایی فرمان امام‌ره)، عضویت در هیئت‌مدیره و معاونت اجرایی شرکت دی (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) و کسب عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران در سال ۱۳۹۱ از سوابق اجرایی و افتخارات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش است.

دکتر مونسان در حوزه‌های مختلفی نظیر توسعه زیرساخت و سرمایه‌گذاری توسعه فضاهای فرهنگی تجارب اجرایی و مدیریتی مؤثری در کارنامه دارد و از سوابق علمی و پژوهشی متعدد در حوزه‌های فنی و مدیریتی و نیز تدریس در دانشگاه برخوردار است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …