جنگل سیاه کجاست؟

اگر به دنبال مقصدی هیجان انگیز و رویایی هستید که چند روزی بی خبر از دنیا در آن زندگی کنید ما به شما جنگل سیاه در آلمان را پیشنهاد می کنیم. شاید نام آن شما را یاد مکان های جادویی و سحرآمیز بیاندازد اما باید بدانید چون این جنگل همیشه تاریک است و درختان سر به فلک کشیده کاج اجازه ورود نور خورشید به داخل را نمی دهند، نام آن را جنگل سیاه نهادند. پس داستان ها و افسانه های آن چیزی فراتر از شایعه و تخیل نیست. با وارد شدن به جنگل حس می کنید وارد دنیایی دیگری شده اید. جهانی ساکت، خلوت و پر از درختان کشیده. اگر قصد سفر به دیدنی های جنگل سیاه را دارید برای آشنایی بیشتر با تاریخچه جنگل سیاه با ایرانگردنیوز همراه باشید. در این مقاله با دسترسی به جنگل سیاه نیز آشنا خواهید شد.

جنگل سیاه در آلمان

بهشت زمین

به جرات می توان گفت که دیدنی های جنگل سیاه نظیر و همتایی در کل جهان ندارد و طبیعت شگف انگیز آن برایتان باور نکردنی خواهد بود. خانه ها و کلبه هایی در این بهشت وجود دارد که گردشگران می توانند در طول ماجراجویی خود در آن ها اقامت کنند. کلبه هایی وسط جنگل که آرزوی هر انسانی چندین روز استراحت و زندگی در آن هاست. همچنین در جنگل سیاه دو قلعه معروف کرامبینگ کلیف ساید و هوهنزاولرن وجود دارد که شامل افسانه ها، داستان های عجیب و ترسناکی است. برای مثال یکی از این افسانه ها چنین می گوید که در گذشته ملکه ای در یکی از قلعه های این جنگی زندگی می کرد و دارای قدرتی جادویی و فرا زمینی بود که از آن برای کار کشیدن روستاییان اطراف استفاده می کرد.

جنگل سیاه در پاییز

زیباترین مسیر

مسیر فوق العاده زیبایی در تاریخچه جنگل سیاه وجود دارد که بیشتر گردشگران و عکاسان برای بازدید به آن جذب می شوند از این رو به یکی از مناطق مورد علاقه عکاسان تبدیل شده است. این جاده پیج در پیج که با برگ درختان صنوبر پوشیده شده، تیمبرلند نام دارد که شما را یاد مکان ها و افسانه هاس سحرآمیز می اندازد. به طور کلی تیمبرلند زیبایی و شهرتش را مدیون برگ قرمز درختان صنوبر است.

بهترین فصل

جنگل سیاه در هر فصل طرفداران خاص خود را دارد برای مثال در فصل تابستان بیشتر گردشگران برای استراحت و تفریح به این منطقه می روند.در فصل پاییز به دلیل مناظر فوق العاده و رویایی، محل مناسبی برای عکاسان است و نظر آن ها را به خود جلب می کند. در زمستان نیز بیشتر برای اسکی و سورتمه سواری به این سمت می روند همچنین باید گفت که این جنگل در همه فصول زیبایی خاص خود را دارد و دسترسی به جنگل سیاه را برای جذب گردشگر نباید دست کم گرفت.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …