ایران به روایت توریست‌های صرب

فراخوان برپایی نمایشگاه سه بُعدی مجازی با عنوان «ایران از نگاه لنز دوربین تو» از سوی رایزنی فرهنگی ایران در صربستان اعلام شد.
به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت ۱۹ آگوست (۲۹ مردادماه) روز جهانی عکاسی، رایزنی فرهنگی ایران در بلگراد اقدام به برپایی نمایشگاه سه بُعدی مجازی عکس ایران با عنوان «ایران از نگاه لنز دوربین تو» خواهد کرد.
این نمایشگاه مجموعه‌ای از تصاویر برگزیده ارسالی از توریست‌های صرب است که به کشور ایران سفر کرده و از جاذبه‌های گردشگری ایران عکاسی کرده‌اند.
علاقه‌مندان حضور در این نمایشگاه عکس‌هایی را که در سفر به ایران با دوربین خود انداخته‌اند به همراه نام عکاس، تاریخ و توضیح عکس به آدرس پست الکترونیک رایزنی فرهنگی کشورمان ارسال کردند تا پس از انتخاب در نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته شود.
بسیاری پس از سفر به کشور ایران و ثبت خاطرات خود، عکس‌های خود را در صفحات اجتماعی و یا چاپ در نشریات توریستی و نوشتن سفرنامه از کشور ایران به عنوان یک کشور بزرگ و با فرهنگ غنی، امن و با جاذبه‌های گردشگری بی نظیر یاد کرده و به دیگران توصیه می‌کنند که به ایران سفر کنند.
علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۲۹ تیرماه به مدت یک ماه به سایت رایزنی فرهنگی ایران در بلگراد به نشانی www.iran.rs مراجعه کنند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …