ایرانگرد نیوز

اعلام فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران

فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران منتشر شد.

به گزارش ایرانگردنیوز، پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران پس از وقفه‌ای سه ساله و همزمان با سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار می‌شود.

سیدمجتبی علوی، دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران با اشاره به اعلام فراخوان این رویداد، گفت: علاقه‌مندان به حضور در پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران آثار خود را با محوریت ورزش حرفه‌ای، ورزش آماتوری، ورزش و سلامت جامعه، ورزش و مشاغل، ورزش و بازی‌های بومی و محلی و… را برای حضور در این رویداد ارسال کنند.

وی اظهار کرد: بخش ویژه این رویداد نیز بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ است که صاحبان آثار می‌توانند آثار خود را در این بخش نیز ارسال کنند.

علی سامعی، نماینده فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران، مدیر هنری و قائم مقام دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران نیز اظهار کرد: در این دوره علاوه بر عکس‌های حرفه‌ای، در بخش آماتوری و موبایلی نیز پذیرش آثار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام از چهارم اردیبهشت می‌توانند به سایت جشنواره عکس به نشانی www.sport.salon.photo مراجعه کنند.

سامعی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۷ خردادماه تعیین شده است و جوایز نقدی علاوه بر یادمان و تندیس جشنواره به آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران و پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بخش خصوصی و به همت موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته المپیک برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی
خروج از نسخه موبایل