قصه زندگی یک کارگر معدن در “جنگل ابر”

به گزارش ایرانگرد نیوز، فیلم کوتاه داستانی “جنگل ابر” به نویسندگی و کارگردانی فاطمه صارمی سه‌شنبه 23 مهرماه در جنگل ابر شهر شاهرود کلید خورد. در این فیلم داستانی محسن حسینی و فاطمه صارمی ایفای نقش می کنند.

 
این فیلم کوتاه که در ستایش عشق و دوستی با طبیعت ساخته می شود روایتگر داستان مردی است که کارگر معدن زغال سنگ است اما از شغل کنونی خود راضی نیست و از طرفی همسرش را نیز بر اثر حادثه ای از دست داده است که در نهایت برایش منجر به اتفاقاتی می شود…

 
تصویربرداری این فیلم در جنگل ابر و طبیعت و غارهای شاهرود انجام می شود و فضایی سوررئال دارد. صارمی کارگردانی فیلم مستند “زاگرس” را نیز در کارنامه دارد. تدوین این فیلم داستانی را محمد وفایی و تصویربرداری آن را سیاوش ابراهیم زاده بر عهده دارد.

 

 
علیرضا صارمی تهیه کنندگی این فیلم داستانی را بر عهده دارد. دیگر عوامل “جنگل ابر” عبارتند از انیماتور: علی علمی نیا، مدیر تولید: نگین صارمی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: بهنام نعیمی، منشی صحنه: وحید مهدی زاده، تدارکات: قاسم آشوری.

 
محسن حسینی بازیگر، سینما، تلویزیون و کارگردان و بازیگر تئاتر است که در فیلم‌هایی چون “راه آبی ابریشم “، “چهره به چهره”، “آرامش در کنار مردگان”، “به همین سادگی”، سریال “باغ شیشه‌ای” و مستند “شرق دیوار آفتاب” و نمایش هایی چون ” کالیگولا”، “مسخ”، ” من، آنتونن آرتو”، “ویتسک” و… به ایفای نقش پرداخته است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …