“دردسرهای شیرین” به جریان می افتد

به گزارش ایرانگرد نیوز، کمال تبریزی که هفته گذشته فیلمبرداری فیلم سینمایی “طبقه حساس” را به پایان رسانده است این روزها این فرصت را دارد که بار دیگر پروژه سینمایی “دردسرهای شیرین” را به جریان بیندازد.

 

کمال تبریزی کارگردان و محمدعلی حسین‌نژاد تهیه‌کننده “دردسرهای شیرین” در برنامه خود دارند که به زودی پیش‌تولید این فیلم سینمایی را آغاز کنند تا تبریزی بعد از سال ها که هیچ فیلم سینمایی را جلوی دوربین نبرده است، امسال دست به تولید 2 اثر بزند.

 

داستان فیلمنامه “دردسرهای شیرین” درباره انرژی‌های نو و چگونی مصرف بهینه انرژی با نگاهی کمدی است. علی میرمیرانی فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است. پروانه ساخت این فیلم سینمایی همزمان با “طبقه حساس” صادر شد.

 

شخصیت اصلی این فیلم سینمایی نیز همانند دیگر فیلم‌های کمال تبریزی یک زن است که راوی اصلی داستان به شمار می‌رود. بازیگر مقابل این نقش نیز یک مرد است که به عنوان متخصص انرژی‌های نو در این فیلم حضور دارد.

 

“طبقه حساس” دیگر ساخته تبریزی نوشته پیمان قاسم‌خانی، داستان مردی را روایت می ‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می ‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می ‌رود، متوجه می ‌شود به اشتباه مردی غریبه ای در طبقه دیگر قبر دفن شده است. رضا عطاران، پانته آ بهرام، آزاده صمدری، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی و … از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …