“فری کثیف” و “تنهایی پرهیاهو” بلاتکلیف/ میلانی سراغ فیلم جدید رفت

محمد نیک‌بین تهیه‌کننده سینما  با بیان این مطلب که به دنبال ساخت یک فیلم جدید سینمایی است، گفت: به تازگی برای دریافت پروانه ساخت یک فیلم سینمایی به کارگردانی تهمینه میلانی اقدام کرده‌ایم که امیدوارم هرچه سریعتر پروانه ساخت این فیلم صادر شود.

 

وی که ترجیح داد اطلاعاتی از این پروژه سینمایی بیان نکند، توضیح داد: ترجیح می‌دهم تا زمانی که پروانه ساخت این پروژه سینمایی صادر نشده است اطلاعاتی درباره آن منتشر نشود. هزینه تولید این فیلم سینمایی کاملا توسط بخش خصوصی تامین خواهد شد.

 

تهیه‌کننده فیلم سینمایی “سوپر استار” ادامه داد: 2 پروژه “تنهایی پرهیاهو” و “فری کثیف” همچنان بلاتکلیف مانده و از تامین بودجه و یا اجازه ساخت این فیلم ها خبری نشده است. امیدوارم هرچه سریعتر سیاست های جدید سازمان سینمایی مشخص و تکلیف این فیلم ها نیز معلوم شود.

 

تهمینه میلانی 2 سال پیش تصمیم به ساخت فیلم سینمایی “فری کثیف” را داشت که اجازه ساخت این فیلم سینمایی از سوی  اداره نظارت و ارزشیابی وقت صادر نشد. همچنین بودجه فیلم سینمایی “تنهایی پر هیاهو” که فیلمی با موضوع دفاع مقدس بوده و از این جهت آن را می توان متفاوت ترین فیلم این کارگردان نیز دانست، قرار بود توسط بنیاد سینمایی فارابی تامین شود که به دلیل دستور جدید سازمان سینمایی مبنی بر این که موسسات وابسته به سازمان سینمایی اجازه عقد قرارداد و تامین بودجه تولیدات سینمایی را ندارند، کنسل شد.

 

و اما شنیده‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که پروژه جدید میلانی می‌تواند ادامه‌ای بر فیلم “آتش بس” باشد. این فیلم داستان “سایه” مهندس آرشیتکت است که برای طلاق از همسرش یوسف که مهندس راه و ساختمان است، نزد وکیل می‌رود اما تصادفاً گذارش به مطب یک روان‌شناس می‌افتد و…

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …