ثبت نام از علاقه مندان رشته های صنایع دستی در نی ریز

ثبت نام از علاقه مندان رشته های صنایع دستی در نی ریز

ثبت نام از علاقمندان به رشته های صنایع دستی در نمایشگاه و بازارچه موقت صنایع دستی شهرستان نی ریزدر استان فارس انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس  ، به مناسبت بزرگداشت هفته ولایت ، نمایشگاهی از آثار هنرجویان صنایع دستی شهرستان نی ریز برپا شد .

بنا بر این گزارش ، نمایشگاه مورد نظر در روز پنج شنبه 25 مهرماه و همزمان با اولین روز هفته ولایت با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد و طی این ایام مبارک مورد بازدید و استقبال جمع کثیری از شهروندان  نی ریزی قرار گرفته است و هنرجویان با ارائه آثار خود و برگزاری کارگاه زنده ، ضمن نشان دادن توانایی هایشان در زمینه تولید محصولات مختلف صنایع دستی گوشه ای از دستاوردهای خود را  به نمایش گذاشتند .

در این نمایشگاه بيش از 400 اثر از هنرجويان كلاسهاي آموزش صنايع دستي شهرستان  ني ريز در رشته هاي میل بافی ، طراحی سنتی ، قلاب بافی ، مشبک ، منبت ، معرق ، چاقوسازی ، سفالگري ، عروسک با  لباس محلی ،گليم بافی ،خراطی و سراجی به نمایش گذاشته شده است .

این نمایشگاه صبح ها از ساعت 8:00 الی 12:00 و عصرها از ساعت 15:00 الی 18:00 تا روز شنبه چهارم آبان ماه جاری در محل شرکت تعاونی خط و خاک فخاران واقع در خیابان ولی عصر کوچه 8  پذیرای علاقمندان می باشد و بازدیدکنندگان می توانند در صورت تمایل به شرکت در کلاس های آموزشی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

Check Also

بازگشت دوباره صنایع دستی به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی از اضافه شدن صنایع دستی به پانزدهمین نمایشگاه …